Tatoverte fregner?

fregner ellipse 001

Som dere vet er det mye spennende som kan utføres med Permanent Makeup!! Dette er fregnene til en god venninne av meg, som insisterte på å få "tatovert" dem inn på nese og kinn….. Hmmmmm. Jeg var sterkt i tvil om jeg skulle utføre dette på henne PS! Hun tegner fregner hver eneste dag på seg selv, og har gjort det i mange år. Måtte ta en skikkelig prat med henne for å forsikre meg om at dette ikke bare var et påfunn 🙂 Hun ønsket virkelig dette, og da mente hun at jeg var den eneste som hun ønsket skulle utføre "pigmenterte fregner" på henne 🙂 Dette er resultetet av jobben jeg utførte …. de ser faktisk helt naturlige ut! Du kan ikke se at dette ikke er fra naturens side.

Må også føye til at fregnene pigmenteres inn så forsiktig at de nesten er borte etter et år.

fregner ellipse 002

MEN…..dette er ikke noe man utfører uten videre. Dette må utføres med forsiktighet, og fargen blandes etter hudens glød! Nå har hun vært hos meg for nok et påfyll for flere fregner 🙂 Følger dere med på bloggen min, skal dere få se slutt resultatet. Fregner kan være svært pikant og mange ønsker seg et lett dryss på nesetipp og kinn!! Søtt. Men alt med måte.

PS! I utlandet er pigmentering av rouge og øyenskygge noe som utføres og holdes kurs i. Det ønsker jeg for øvrig ikke på min egen meny! Der står heller ikke fregner…dette er et ENGANGSTILFELLE 🙂

Må også føye til at fregnene pigmenteres inn så forsiktig at de nesten er borte etter et år.

Klem fra meg!! 😉

11 kommentarer

Siste innlegg