Sunn snacks :-)

sjokoladebar sunn 001

Nydelig knekkebbrød fra Ousdal gård kjøpt hos Baker Hansen og Eple te er deilig. Fikk dette av gjestene mine da de overnattet hos meg 🙂 Knekkebrødet er det beste jeg har smakt, så løp og kjøp! Blir gla hver gang jeg får slike gaver, og spesielt når det er noe nytt jeg ikke har smakt før 🙂

sjokoladebar sunn 013

Gjett hvem som kjenner meg godt nok til å legge en slik i pc`n min? Kom hjem fra jobb i dag, og lukket opp skjermen på maskinen og der lå et deilig lite måltid og ventet på meg. Samboeren min har lovet meg middag i kveld, og hadde dratt på trening. Dette er hva jeg må trøste meg med i mellomtiden 🙂 Koselig da!

1 kommentar
    1. Hehe, ser for meg hvor glad du blir for at henning tar seg tid til å gjøre sånn:-) Jeg ser han for meg der han pønsker ut hvor han skal hjemme snacksen for deg:P Å dataen var jo det beste valget!:-)
      Han er så snill:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg