Det er tanken som teller :-)

tantebok 002

tantebok 003

For noen mnd siden fikk jeg en ekte Tantebok av tanteungen min Bettina 😉 Den ligger på nattbordet mitt, og jeg kan ta den frem og smile litt av de morsomme tanteordene som står der.  Er tante til 3 som jeg ikke ser så ofte, så man føler seg litt ute av rekkevidde med lite kontakt da vi ikke bor på samme sted . Nå har jeg også 4 voksne unger selv, og vet de er opptatte med sitt i den alderen, men alle er i tankene mine hver eneste dag da vi bor på forskjellige kanter av landet og i utlandet. Kontakten går via nett og tlf. Da får jeg heller trøste meg med disse ordene:

Jeg er glad i deg. Katten min er glad i deg. Rotta mi er glad i deg. Og jeg vet at du er glad i oss også 🙂

God helg til dere alle 🙂 denne helgen skal jeg til Meløya og feire mammas 65 års dag. Da får jeg møtt to av tanteungene, og familie.  Gleder meg!

Klem SOL

8 kommentarer
    1. Hei der nydelige skapning! 😀
      Beklager forstyrrelsen men…DU og bloggen din har blitt utfordret! 😀 (Bare hvis du vil da). Utfordringen er;
      *Finn frem mobilen din og gå inn på tlf lista
      *Trykk deg ned til 8. 6. 44. ELLER 23. person på lista (Bare EN av dem))
      *Skriv noe om den personen (kanskje noe dere har opplevd, eller noe du synes om vedkommede – en fin mulighet til å skrive no fint om dhan/henne). Gjerne med bilde!
      *Inviter to andre bloggere til å gjøre det samme

      Håper du tar den 🙂 Gjerne si ifra til meg dersom du kommer til åta den sån at jeg kan lese og kommentere det du skriver 🙂
      Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg