Takk for alt jenter!

kern slutt 006

I dag hadde jeg min siste arbeidsdag på Økern…føles rart etter å ha samarbeidet med dem i flere år. Jeg måtte bare ta valget da antall klinikker har økt, og jeg må konsentrere meg om de største, og ikke minst alle mine klienter som det går litt i surr for (en gang i blandt) hvor jeg egentlig jobber. Vibeke og Birgit er fantastiske damer som det har vært en glede å samarbeide med. Kanskje får vi tid til å møtes til en middag eller kaffe nå som det ikke bare dreier seg om jobb?
Før jeg dro kjøpte jeg flere fot produkter. De er spesialister på bla. føtter, og jeg ente opp med alt fra skosåler til fotkremer. Gleder meg til å teste ut spesielt sålene. Passer for lite på rygg og føtter i det daglige, så dette er en begynnelse! 🙂

Økerns nettside kan du besøke her: http://www.hudogfotklinikk.com/ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg