Mirakel pudder :-)

alopesia 81 013

Tinted Mineral Veil
er et transparent pudder som legger seg som et gjennomskinnelig mykt slør over huden. Den har absolutt blitt min favoritt utover sommeren, da jeg bruker minimalt med makeup, og har en travel hverdag!
Den ultralette konsistensen skjuler fine linjer og porer, og kan påføres over din foundation for å gi et fullendt resultat. Selv bruker jeg den mest som pudder alene.

Finnes i 2 utgaver som Tinted Mineral Veil og Mineral Veil.

Mineral Veil kan brukes som underlag for øyenskygge. Da sitter skyggen bedre og hindrer den også i å legge seg i linjene.
Den kan også påføres leppene etter leppestift, for å gi dem en matt og sofistikert finish.
Har du veldig fet hud, kan den legges under din Foundation SPF 15, for å gi den en matt finish. Påfør gjerne også utover dagen for å holde den ved like.

Mineral Makeup
fra i.d får du ved disse klinikkene: Oslo Hudpleie klinikk, Kirkeveien 59a, og Thorvald Meyersgt. 60 på Grunerløkka, Clinic 81, Øvre slottsgt. 7, Karl Johan Hudpleie, Øvre Slottsgt. 29.

Disse klinikkene har et stort utvalg av produkter, og ikke minst rik kunnskap om dem.

4 kommentarer
    1. Jeg har gått over til Glo minerals ifra I.d, hørte det inneholdt bismuth, som kan irritere huden, eller bismuth chlorid. Men glo skulle visst inneholde det samme, men uansett er jeg veldig fornøyd med begge, glo passet kanskje enda bedre for meg. Er mye snakk om at begge disse merkene tetter porene som igjen skaper acne og irriterer følsom hud, + at over lengre tid kan man få en ganske så grå hud av det, men jeg vet ikke hva du vet om dette? Har bare lest en del på nettet og fant fram til dette, ble litt skuffa da når jeg får høre sånt!:O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg