Sveisen på dotten :-)

cl81 id 002

Nå er det atter sesong for voksing av legger, lår, bikini. Magasinet MAG (ukas nr) har laget en artikkel med min kollega Ingvild, om Brazilian Wax. Løp og kjøp bladet om dere er interessert i informativt lesestoff om  temaet. Selv har jeg kun prøvd voksing av legger og armer, og er i grunnen pysete anlagt hva smerter angår. Har dere noen erfaring av Brazilian Wax, så gi meg tilbakemeldinger på dette!!

Deler en link fra youtube med dere: http://www.youtube.com/watch?v=kKRKo113xwA 

Ingvild finner dere for øvrig på http://www.clinic81.no og ønsker dere bli vokset av akkurat henne, kan dere sms/ringe henne for time på mobil: 41924274  Ellers er alle jentene som jobber der spesielt flinke med voks behandlinger! Tlf nr Clinic 81: 22418229

2 kommentarer
    1. Jeg tørr virkelig ikke å voksne noen ting, ikke legger engang! Jeg takler ikke smerte godt i det heletatt.
      Men artig overskrift 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg