Vil du være bryn og leppemodell?

Anniken fikk ombre bryn og kissable lips for to uker siden. Her er det healede resultatet og det blir naturlig og flott. Anniken trenger bare ett refill til, men ser «nesten» allerede ferdig ut etter kun en behandling.

12-13 januar, skal jentene trene samme teknikk og vi søker modeller til behandlingene. Du bør ikke ha pmu fra før, da vi ønsker starte med «blanke ark».

Det vi trenger er:

3 leppemodeller

3 brynmodeller

Vi gir i tillegg vekk to «demo» modellbehandlinger gratis på kurset. En leppebehandling og en brynbehandling.

Jeg skal personlig utføre behandlingene på demomodellene. Vi gleder oss stort til å se dere.

Timer kan allerede bookes nå for å sikre time etter kurs, og de 6 første får -25% på ombre brows og kissable lips.

Mail: [email protected]

Følg oss gjerne på snap @solsnap

Gjerne lik og del ❤

Glem ikke å kommentere hva du ønsker være modell for!

De heldige blir kontaktet 2 desember ❤

Snart jul så dette kan du også gi bort i julegave.

Ps. Ombre bryn er også perfekt som behandling om du ønsker dekke over uønsket «hårstråteknikk» etter microblading/pmu! Du vil elske det 👌

Lykke til.

8 kommentarer
    1. Jeg vil veldig gjerne være brynmodell! Jeg har dessverre overnappet øyenbrynene som ungdom og sliter fortsatt 20 år etter å få normale bryn igjen.
      Så jeg krysser fingrene 😊

    2. Jeg kunne ønsket meg å være Bryn Modell 😁❤😍.

      Har alltid ønsket meg slike fine bryn da jeg alltid har vært den jenta i flokken som har vært misfornøyd med mine egne og aldrig fått til å nappet/stylet de slik jeg vill. ❤.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg