Ønsker meg bryn til jul ❤

Ombre Brows, litt mere definerte og markerte enn stråpåtegning. Dere har vel alle hørt om «skomakerens barn» og jeg er kanskje den med minst påfyll av pmu i hele bransjen, siden jeg startet opp for snart 20 år siden. Det kommer ikke av at jeg ikke har muligheten til det, men at jeg aldri setter av tid. Det er som med trening og alt annet man skulle ha gjort 😊

Nå ønsker jeg meg «ombre brows» til jul og @anniken_solpmu skal få oppdraget ❤ Slik tegner jeg brynene og ønsker dem.

Noen som ønsker seg pmu i julegave og hva?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg