Søker modell for Ombre Brows!

Hei kjære lesere!

Vi har mange spennende nyheter i sikte som vi gleder oss til å dele med dere.

Fra januar kommer

Kissable Lips og Aquarelle Lips på menyen. To vakre nye varianter av pigmentering av lepper.

I tillegg jobber jentene allerede med NanoNT bryn, de tynneste stråbryn på markedet med pmu. Nanobryn er stabile og sitter jevnt fra 3-5 år. Vi anbefaler å friske opp fargen en gang pr. år. Med vår mirakelbalm «balm micro» opplever vi nå at pigmentene sitter om mulig enda lengre. Tilbakemeldinger fra kunder ukentlig.

Nå skal vi føye Ombre Brows på lista vår med nyheter, og jeg søker to modeller som får en rabattert pris. Jeg utfører personlig arbeidet. Flere får sjansen etter hvert, da jentene skal kurses opp over nyttår.

Sjekk bilder av ombre brows på Instagram #ombrebrows samt nettet generelt. Mere pudrete utgave og lett sjattert. Ikke stråbryn.

Jeg kommer til å poste resultatene mine personlig fortløpende!

Setter pris på om du liker og deler for å tipse andre ❤

Kommer til å plukke ut en modell som får behandlingen gratis hos en av jentene til neste år! Lykke til ❤

Følg oss på i stagram @solpmu

8 kommentarer
    1. Jeg har leukemi (57 år) og øynebrynene har falt av (mesteparten)…og er blitt rådet til å prøve PMU når rehabilitert…så neste år er jeg da klar.

    2. Hei! Vil gjerne prøve ombre bryn hos dere!😄 har tatt pmu hos dere før (ca 8 år siden), og microblading ved annen salong( ca 3 år siden) men det er ganske dust nå. Ønsker nye bryn til neste år da jeg skal gifte meg til sommeren💖 så i den forbindelsen hadde det vært supert å prøvd ut en stund i forkant av det:D

    3. Jeg stiller meg ledig som en ivrig modell allerede nå jeg, følger med deg å vil selvsagt fortsette. Så håper jeg lykken er med meg. Arbeidet ditt er bare helt fantastisk. Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg