Lysere lepper permanent?

Bildet er tatt like etterbehandling med null filter/fotoshop! Viktig i disse dager.

Hvis dette funker, blir resultatet flott. Jeg er ingen stor fan av å lysne lepper, men har fått inn et mirakelprodukt som bare viser seg fra sin beste side …. og har overbevist en gammel rev som meg (det skal for øvrig noe til) 😍😅😅😅

Denne kunden ønsket lysere leppefarge og jeg er i gang med forandringen. Gleder meg stort til tilbakemeldingen og ikke minst se prosessen. I am in LOVE for første gang på mange år…..og det i en ny produktserie! ❤😎😇 #mylife #myjob #myworld

Har mange forespørsler om nettopp lysne leppefarger og ser på dette som et fremtidig prosjekt siden listene mine er lange. Jeg har derimot flere gode nyheter. Straks annonserer vi for dere her inne og på vår nye webside som kommer om litt!

Hvem ønsker lysne lepper? Glemte si fargen reduseres med 40-60% innen ti dager og vil bli…..forhåpentligvis myk og naturlig.

Gjerne lik og del om du vil tipse om saken 💋

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg