Gir vekk pmu av lepper 💋

Denne kunden er i tenkeboksen om hun skal pigmentere leppene sine. Jeg gjorde et lite omriss med leppeblyanten min da hun besøkte meg sist, og jeg tror hun ble litt gira!

Lepper er en stor jobb og i morgen holder jeg leppekurs for tre elever ved skolen vår på Bislett.

Vi skal ha flere kurser fremover hvor lepper står i fokus, også korrigeringskurser er under planlegging. Jeg ønsker derfor gi vekk en leppemodelltime til noen som virkelig trenger det.

Gjerne lik og del ❤💋

Følg meg på snap: solsnap og se flotte resultater de kommende to dager.

Instagram: solpmu

Hvem ønsker pmu av leppene sine?

1 kommentar
    1. Jeg har flotte lepper, men nesten ikke fargepigmenter så de kommer virkelig ikke til sin rett. Jeg drømmer om pmu av lepper og håper jeg vinner ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg