WOW! Big difference? 💋

Permanent-makeup av lepper er ettertraktet og vi har stor pågang. Leppebehandlingene er noe jeg har lang erfaring med og jeg elsker utføre behandlingen, samt undervise i min helt egen spesielle teknikk!

Det skal ikke store justeringen til, før jeg har gitt leppene en liten magisk touch. Lepper er et sensitivt område, hvor nøyaktigheten er spesielt krevende for et jevnt og strålende resultat…..ikke minst jobber vi for et naturlig sluttresultat.

Husk 40-60% av fargen reduseres innen ti dager. Fargen på disse leppene ser mørke ut rett etter behandling, men blir veldig naturlig etter få dager.

Denne kunden smilte fra øre til øre da hun forlot klinikken i dag og ingenting gleder meg mere.

Lyst å ta extra kurs for å fordype seg i leppeteknikker?

Mail: [email protected]

Følg oss eller på snap: solsnap fra klikken hvor du også får andre skjønnhetstips, eller Instagram: @solpmu

Hva er vel vakrere enn et pent smil?

Del gjerne om du ønsker tipse noen om behandlingen. Vi har spennende ting på gang på klinikken, så følg med ⭐💋

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg