Brystvorte/areola-tattoo er genialt!

I love my own new technique of areola pigmentation ❤ and so do my clients!

Areola pigmenteringer er mitt "hjertebarn" og jeg gleder meg til å undervise min nye teknikk videre. Dette brystet hadde en gammel areolatattoo som jeg korrigerte i ny farge og form.

Areola var pigmentert inn litt for liten og lav, samt i ulik farge fra den naturlige. Må nok ta et refill innen åtte uker igjen for å få justert det siste lille extra, men i dag ble både jeg og kunden fornøyd.

De nye areolapigmentene er fantastisk vakre og jeg gleder meg til neste kurs. Et nytt kull sykepleiere på plass, som skal få god nytte og ikke minst lære en fantastisk flott teknikk.

Gjerne lik og del, da mange enda ikke vet om denne fantastiske behandlingen.

1 kommentar
    1. Det er så steike genialt for de som trenger det. Om man er operert for brystkreft eller sliter med selvtillit, eller har evt noe deformert fasong, så må jo dette være helt supert 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg