Nanohårstrå er siste nyhet!

Nanobryn er det siste på markedet og jeg elsker de nye tynne nålene som har kommet. Resultatene lar ikke vente på seg og brynene (pigmentene) både holder bedre og ser enda naturligere ut.

Opplever at kundene er enda mere fornøyde. Ikke minst er det GØY å se at bransjen stadig vokser og at pmu har kommet for å bli.

Å glede seg til hver dag på jobb er ikke noe jeg tar som en selvfølge. Mange kunder spør meg om jeg aldri blir lei av jobben min og til det kan jeg si med hånden på hjertet at jeg elsker den!

Gode arbeidskollegaer og fantastiske kunder gjør hver dag til en fest! 🙂

Ønsker du lære et flott fag som pmu/permanent makeup er, kan du maile:

[email protected] for priser og info. Kursene våre fylles raskt opp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg