Triana Iglesias har vakre lepper 💋💋

Triana stakk innom meg for refill av lepper igjen. Hun er den mest positive jenta jeg kjenner og en solstråle.

Alltid hyggelig når vi sees og jeg ELSKER virkelig jobben med pigmentering av leppene hennes. De tar farge utrolig godt, og med den nye teknikken min blir resultatene utrolig bra.

Nå har hun lovet meg å stikke innom for å vise meg det healede resultatet, og det lover jeg å dele med dere.

Slik så fargen ut da hun kom til meg for påfyll.

Lekkert ikke sant? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg