Vinn gratis bryn hos SOL PMU ❤

Da er vi klare for sommerens hyggeligste happening hos SOL PMU. Vi gleder oss over Jon Lundemoens flotte fremgang, og gir vekk pmu av bryn til EN heldig person.

Jon skal utføre behandlingen i august, så bare å glede seg.

Vi setter STOR pris på om du liker og deler ❤

Sjekk dyktige Jon's blogg for mote, makeup og livsstil, da han er en av Norges dyktigste på sitt felt! www.nouw.com/jonlundemoen

PS! Jon Lundemoen holder makeupkurser i div. teknikker og bare bestille time. Han er superdyktig.

Følg oss på snapchat: solsnap for resultater på behandlinger.

63 kommentarer
    1. Det hadde ikke gjort noe å vunnet nye bryn! Hadde vært herlig å følt seg fresh på dager hvor bare det å stå opp er slitsomt nok 🙂

    2. Jeg krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren denne gangen. Jeg har ønsket meg tattoverte bryn leeenge! 🙂

    3. Ååå, jaaa, dette ønsker jeg meg virkelig ❤ Vet at bryn gjør hele ansiktet, men synes det er så vanskelig. Tenk deg å kunne våkne hver morgen med nye bryn ❤

    4. Wow,super flott give away ☺️
      Jeg hadde blitt super happy for å vinne bryn😍 da hadde jg sluppet å tegne på bryn hver eneste morgen. Tenk så deilig å bare stå opp og ha super flotte bryn🙌🏻 har fulgt dere lenge nå og ser alle de flotte resultatene deres😍 Bryn fra dere hadde reddet og gjort hver dag for meg så mye bedre😍
      Er alenemor og økonomien min strekker ikke til for å klare dette.
      Ønsker dere alle en super flott dag☺️

    5. Åå! Dette har jeg sååå lyst til. Brynene mine er ikke synlige, uansett hvor mye jeg eller salong prøver å farge dem – det går rett og slett bare ikke :O Veldig trist å må tegne dem inn da jeg helst liker å gå uten sminke å være naturlig.. Likt og delt så nå krysser jeg fingrene på om drømmen blir til virkelighet!

    6. Det hadde vært fantastisk å vinne, når vi kommer til august så trenger jeg sikkert påfyll på bryn jeg tok i Mai/juni

    7. Jeg har drømt om bryn i mange år…kjekkere enn mascara;)
      Skal til jon i dag. Session nr 2 eyeliner

    8. Har vært brynmodell for dere på kurs noen ganger de siste årene, men trenger påfyll, og så deilig det hadde vært å fått det utenom kurs ☺️💗 krysser fingrene!

    9. Hei,
      Jeg melder meg gjerne på konkurransen om å vinne bryn med Jon. Satt modell for en tid tilbake og fikk se brynene Jon lagde på sine kunder og de ble kjempefine! Mine bryn ble dessverre ikke sittende mye igjen av, så jeg ønsker meg et helt nytt sett fra Jon!:) Hvis ikke får jeg bare stå i kø hos dere – for sannelig er det verdt det!👑

    10. Hei, jeg og min mamma har sååå lyst på nye bryn 😍😍😍 dere er fantastisk flinke og alle bildene dere legger ut av både lepper, bryn og liner er kjempeflotte! Ser såå naturlig og pent ut 😍 Hadde vært flott med bryn i sommer, så man slipper den sminken som renner av i sol, varme og bad ☀️😎❤
      Håpefull mor og datter 👩‍❤️‍👩 Vi krysser fingrene LIKER og deler atter en gang 😍😍😍

    11. Da har jeg delt og da jeg har både likt siden deres på facebook og fulgt sol pmu flere år! =) Krysser alt som krysses kan ♡ får aldri tatt meg råd med stram økonomi og 2 barn og bryna mine trenger hjeelp =/ når streker og napping var inn da jeg var yngre angrer jeg hardt på nå i dag!

    12. Ja veldig gjerne!! Trenger det sårt etter at jeg ble utsatt for en gassgrill-ulykke 🙁 Brant av både øyebryn, øyevipper og litt av håret, føler meg skikkelig stusselig nå, blir ikke mye uteaktiviteter på meg denne sommeren 🙁
      håper jeg blir valgt!

    13. Vet jeg har vært / er elev hos dere. Men er vell lov å prøve 😀 Har så lyst på bryn nå!!! Mine ødelagte og tynne bryn, står ikke stil til dårlig tid som mamma.. hehe… God sommer til dere!

    14. Jeg ønsker å vinne permanent bryn av Jon Lundemoen, da mine trenger påfyll siden alt er borte. Kjøpte pmu * 2 for et par år siden , men det syns ikke lenger nå og har ikke råd til å fikse de siden jeg kun får litt penger fra nav 😔 Siden jeg ble syk under utdanning.
      Skal like og dele og har sendt flere venninner til dere da mange skrøt av brynene mine😀
      Hilsen Iren

    15. Jaaaa, jeg vil👏👏👏Dette er mitt høyeste ønske ❤Tenk deg å våkne om morgenen å se fresh ut!!! Og i hvertfall hos dere som virkelig er profesjonelle 😘

    16. Ja takk😊😊 ønsker meg veldig nye bryn. Ødelagte det ene i en bilkrasj, så ønsket e stooort😊😊😊

    17. Ja takk😊😊 ønsker meg veldig nye bryn. Ødelagte det ene i en bilkrasj, så ønsket e stooort😊😊😊
      Liker og delt 👍🏼

    18. Hei😃 Jeg ønsker meg så inderlig pmu av bryn da jeg mangler en del hår pga overnapping tidligere. Hadde vært på perfekt å fått mer fylde og jevnhet på brynene mine. Og ikke minst å slippe å sminke de så mye. Håper virkelig jeg vinner🙌🏻 Jeg følger dere på Facebook, Instagram og Snapchat😃 Dere er så flinke!!😍
      Hilsen Ann-Elisabeth Hagen

    19. Ønsker meg veldig slike bryn, da jeg nesten ikke har noen bryn, grunnet piercing i høyre øyenbryn (den er tatt ut nå da jeg lå på sykehus i en uke i fjor, da jeg måtte ta en del CT og MR av hodet) og hudpleier har nappet vekk mine bryn. Jeg er 51 år gammel, uføretrygdet. Føler meg som noen og tyve 😉 Men ser ut som om jeg er 60 uten bryn. Jeg markerer brynene mine i dag. Hadde vært veldig koselig om jeg vant. Tusen takk 🙂 Uansett ha en nydelig sommer, mvh Heid

    20. Ønsker gjerne å vinne nye bryn😁 møkka lei å måtte tegne hver bidige morgen!! De blir aldri rette eller like tykke🤣

    21. Det ville vært fantastisk assa🙌 Har tatoverte bryn fra før (vært modell på kurs hos Sol), men jeg er liksom ikke heeelt fornøyd… Hadde jo vært gull om jeg var så heldig å fått bryna fixet av super flinke du😍

    22. Hei jeg vil gjerne vinne.jeg vet ikke hvordan men ønsker dette veldig mye. Jeg har vært uheldig med mine tattoverte bryn men er uføretrygdet og har overhodet ingen mulighet til å få råd til å få gjort dette skikkelig. Jeg er utrolig lei meg for å ikke kunne få mine bryn fine igjen og vil gjerne delta i konkurransen i håp om å få denne muligheten.
      Mvh fortvilet 🙄

    23. Ja, takk. Da jeg holder på å bytte kjønn i fra mann til Kvinne. Det ene øyebrynet mitt er skjevt etter en bilulykke. Jeg barberer nå begge to for å få gjevne.

    24. Ja det hadde vært noe da mine 4 forsøk med pm ikke er bra. Hadde vært deilig og slippe og farge bryn vær mnd😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg