Vinn pmu av lepper i fargen romantique 💋

Jeg gir vekk lepper i fargen "romantique" til en heldig som jeg plukker ut!

Dette er en helt ny farge som jeg har testet ut på noen få utvalgte, deriblant min datter Anniken med stor suksess.

Romantique har allerede blitt en svært etterspurt farge. Jeg gleder meg til å tilby dere som ønsker en soft, naturlig og nesten rosa/nude leppefarge. Ser svært naturlig ut 💋

Setter pris på om dere liker og deler ❤

Sjekk Instagram: solpmu og snapchat: solsnap for flere overraskelser 👌

35 kommentarer
    1. Ja takk, jeg bil gjerne vinne:) jeg krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige utvalgte:) i do believe in miracles

    2. Den fargen ser fantastisk ut! Hadde vært utrolig fint å få frisket opp leppene med denne fantastiske fargen og samtidig være så heldig å prøve ut Pmu for første gang 🙂

    3. Hei😊 Har så utrolig lyst på slike lepper😊 Håper virkelig jeg blir plukket ut som vinner.

    4. Ja, takk, det hadde vært en drøm 😍😍 etter kreft inngrep er leppen litt skjev, tenke å få rettet på det…. ❤

    5. Den var nydelig som leppefarve👌👄hadde veldig gjerne ønsket meg det, spesielt når det er gjort med en særdeles kyndig hånd🖐🏻Hos sol pmu💜

    6. Nydelig farge, og vet jo at dere gjør fantastisk arbeid. Så dette ønsker jeg meg virkelig😍🙏🤞❤️

    7. Dette resultatet var bare nydelig! Jeg hadde gjerne gått sommeren i møte med denne superfreshe, naturlige fargen!😍

    8. Fantastisk farge😍🙌 Lenge ønsket meg smashing lepper fra verdens flinkeste leppedronning💋💃🏽🙏
      Det ville vært tidenes 40 års gave🎁✌️😍

    9. Hej,
      Jag skulle kunna tenka mig att ge detta til min “fru” och samboare Tina. Hon är den beste som finns och jag skulle kunna tenka mig att hon hade älskad fresha leppar som dessa, då hon redan gjort sina bryn hos er och er SUPERNÖYD. Hon skryter värkeln av er på SOL PMU! 🙂

    10. Ja, takk har lenge vurdert å ordne leppene mine, da det ikke er noe farge på de..har så lyst på mer markerte lepper, så krysse fingrene for at jeg vinner👍🤗 Hilsen Line med de fargeløse leppene 😕

    11. Jeg ønsker veldig gjerne farge på mine blasse lepper. Trenger litt pynt når man er over 50 😊

    12. Hei,
      Ønsker meg veldig pmu av både lepper, bryn og liner😍😍 også ønsker jeg å spandere bryn på min fantastiske mor 😎😍
      Ønsker dere en GOD SOMMER 😎😍☀️

    13. Da hadde jeg blitt sååå glad ❤❤ litt skjev i munnen etter kreft, så “pyntet” litt på det 😍 Lov å drømme 💕 mvh. Tone

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg