Feil farge på leppetattoo?

Denne kunden ønsket ikke den mørke, lillatonede fargen hun hadde fått pigmentert et annet sted i fjor.

Korrigering av lepper er min spesialitet, og jeg gleder meg til å vise dere disse leppene trinn for trinn, mot en naturligere leppefarge.

Dette er bilde rett etter behandling, og pigmentene vil fade med 40-60% innen ti dager.

Blir spennende for kunden og se forvandlingen før neste besøk hos meg 💋💋💋

PS! Fargen vil ikke være orange om noen skulle tenke sitt 😊 det er nemlig en farge denne kunden ikke liker, eller ønsker seg!

Hvem har lepper de vil fikse på?

2 kommentarer
    1. Jeg var ønsker VELDIG å få fikset mine. Var faktisk innom i dag og tok liner hos Jon og da spurte jeg om noen gjorde dette😊 Mine er grusomme 93263030

    2. Jeg vil veldig gjerne få fikset leppene mine med den nydelige fargen 💋💋💋💋
      Dere gjør en fantastisk jobb, å alt ser supernaturlig ut😍 Nydelig❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg