Modell på permanentmakeup av lepper?

SOL PMU holder kurs i permanentmakeup av lepper. Elevene har allerede jobbet med kunder og fått god erfaring med pigmentering/tatovering, og skal nå fordype seg i Sol's leppeteknikk.

Ønsker du være leppemodell for mine elever?

1. Du må være over 18 år

2. Møte alene opp, da elevene må ha ro for å kunne konsentrere seg. Sett av max. fire timer.

Mail: [email protected] for å melde din interesse. Som modell vil du få behandlingen til "modellpris".

Lik og del om du ønsker tipse andre om våre kurser. Det kommer flere sjanser.

Kurset er førstkommende fredag og lørdag.

PS! Bildet av leppene er tatt like etter behandling. Fargen vil reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Leppene vil få en naturlig flott farge.

Gled deg 🙂

9 kommentarer
    1. Hei, jeg kan gjerne være leppemodell førstkommende fredag om dere har ledig? Jeg skal stå modell på eyeliner på førstkommende fredag kl 09.00. Så om det er mulig samme dag er det supert. Mvh Tonje Aurstad

    2. Jeg skulle gjerne hatt påfyll på lipliner og fylt leppene med farge.
      Klapper og heier på meg selv, og håper dere trekker ut meg😘
      Fra
      Lisbeth

    3. Ja takk 😊 føler jeg har litt smale lepper, kunne godt tenke meg å få en fyldigere look uten å fylle de med restylane og div. Hva er modell pris?

    4. Dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg😊hadde vært perfekt for en 44år gammel tre barns mor 😊 jeg kan på fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg