Er leppebehandlinger viktig?

Jeg har blogget mye lepper i det siste og med god grunn. Permanent-makeup av lepper har virkelig tatt av og jeg skjønner hvorfor.

Skjønnhetsbransjen er stor og tilbyr mange typer behandlinger. Man velger ut i fra behov og ønsker. Man kan jo stille seg spørsmål om behov og mange er fortsatt imot at man fikser på utseendet.

Jeg føler stort ansvar og det mange ikke vet, er at vi sier nei til enkelte. Det er ikke slik av vi utfører behandlinger vi ikke kan stå for.

Personlig har jeg sagt nei til flere i løpet av årene, noe som ikke er populært, men så er jeg heller ikke så opptatt av at alle skal like meg heller. Det viktige er at man står for det man gjør og føler man utfører en god jobb.

Det finnes en behandler for alle tenker jeg. Viktig er det å respektere et nei om det blir utfallet. Gleden av å jobbe i en omdiskutert bransje skal få være der og blir noen lykkelige av å fikse på utseendet, skal man få lov til å være det.

Man bestemmer vel over seg selv? 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg