Mirakelkur for ømme muskler og ledd!

Blå mirakelgele fra Ripar utviklet av leger. Mere ufarlige og dyptvirkende ingredienser skal du lenge lete etter. Gir meg et avbrekk i hverdagen med en frozen shoulder jeg har hatt i 1,5 år nå. Blir bedre og bedre, men kjipe saker å få i den jobben jeg har. Vel…..liker å spre gode budskap og dette er et av de mange som kommer fremover nå 🙂

Du finner mirakelet i vår nettbutikk: www.solpmu.com

Ja jeg er en selger, men selger ikke noe jeg ikke kan stå inne for. Velger ut våre produkter med omhu og tenker på mottakerne våre.

Gelén snakker for seg selv og du merker STOR forskjell kun få minutter etter påføring! Har faktisk helt kuttet ut voltaren, da denne funker bedre for meg. Snakker for meg selv, men også for begge elevene mine jeg har på kurset mitt denne uken.

De av dere kunder som har lyst å prøve den i klinikken, bare spør.

Klinikker kan ta den inn og vi anbefaler frisører, hudpleiere, de som jobber med vippeextension osv. å selge den…..ikke minst å bruke den selv.

Den får fart på blodsirkulasjonen, virker på cellulitter, men er en flott smertelindrende gelé i tillegg. De som allerede har prøvd den, vet hva jeg snakker om 🙂

Dette var dagens anbefaling fra Sola sjøl.

Kontakt Andreas for info på mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg