Er det skummelt med permanent makeup?

Det er nok enda mange som tenker på at pmu er en skummel greie. Skummelt er det alltid når man skal fikse på utseendet sitt og vi som får oppgaven har et ansvar.

De fleste som kommer til oss for pmu, har som regel et ønske om resultat. Vi som behandlere "garanterer" aldri resultater, men gjør så godt vi kan for å få en fornøyd kunde. Vi jobber med levende vev og farger kan opptre forskjellig ved opptak i huden. Ingen er like.

Det vi derimot har, er det beste utstyr på markedet samt pigmenter for å få et optimalt resultat.

Noen kunder har et ønske om å få pigmentert inn den fasongen de sminker daglig. Noen behandlere lar seg kanskje overtale av kundene sine. Hos meg er det helt uaktuelt å utføre noe jeg ikke kan stå inne for. Naturlige resultater er det vi jobber for.

Det er en grunn til at sminke fortsatt eksisterer. Pmu skal ikke erstatte makeup og du skal kunne forandre fasong, farge etc. selv om du har fått utført pmu.

Ønsker du følge meg i jobb på snapchat heter jeg solsnap

På Instagram heter jeg: solhegge

Del gjerne innlegget om du liker resultatet 👌

2 kommentarer
    1. Hei! Du skriver at “Vi jobber med levende vev og farger kan opptre forskjellig ved opptak i huden.” Hva er grunnen til at det skjer? Har PMU brun og eyeliner, eyelineren er over 10 år siden, hadde 1 refill og den sitter fortsatt… bryna mine derimot, 2 år siden og de er Rosa 🙁 har tatt refill, og vært hos en annen behandler med produkter fra annen leverandør, og begge sier at brunfargen de velger til meg ikke falmer og blir rosa, men den falmer fort og blir rosaaktig likevel.. er det meg det er noe rart med eller må jeg bare forvente å ta refill 3 ganger i året?

    2. Monica:

      Nå kan jeg ikke uttale meg om andres produkter, men huden på øyelokket er tynnere og fargen sitter mye bedre siden pigmentet er sort. Sort forandrer seg ikke til rødt.

      Brune pigmenter inneholder røde pigmenter. I dag er pigmenter mye mere stabile enn før og risikoen for røde bryn er mye mindre enn før. Det er skjeldent vi ser røde bryn nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg