Ny nese uten kirurgi.

Har alltid ønsket meg en rett nese og googler du skjønnhetsoperasjoner, er neseoperasjoner i teten om ikke på topp. Selv om man leker med tanken om "kanskje en gang" vil jeg fixe på nesen, tror jeg ikke jeg er typen som hadde gått til det endelige skrittet. Er forfengelig, men ikke for enhver pris.

I kveld besøkte jeg dyktige Eva på Akademikliniken på Smestad og endte opp med en liten nesekorreksjon. Jeg ble så fornøyd at smilet mitt sitter temmelig løst i kveld. Det hele tok nøyaktig 5 min og Restylane er vel et lite mirakel av en "skulptureringsgele".

Hva er Restylane laget av?

Restylane er en gel basert på hyaluronsyre, et stoff som finnes naturlig i kroppen.Gelen injiseres rett under huden, og gjenoppretter volum og strukturer uten å påvirke mimikk. Produktet gir umiddelbare og langvarige fordeler uten å være permanent, slik at du står fritt til å vedlikeholde virkningen.

Det var faktisk Anniken som spurte Eva om det gikk an og selv om jeg føler meg temmelig oppdatert, har dette gått meg hus forbi.

I kveld rettet vi begge litt på nesene våre og jeg tror sannelig vi står i fare for å bli litt nesevise. Anniken gjorde dette uten bedøvelse og siden jeg er noe mere pysete, satt jeg med emla på nesetippen i ti min. Kjente kun et lite stikk bare og helt smertefritt.

Til dere som tenker på om dere vil korrigere litt på nesen: -stikk heller innom Akademiklininen på Smestad eller Ullevål for en liten konsultasjon. Som dere vet går Restylane ut av kroppen, sitter ikke permanent og må fylles på. Er iallfall strålende fornøyd. Sikkert noen som har noen innvendinger mot dette, men som jeg alltid sier. Tror jeg er voksen nok til å bestemme over meg selv. Gjør det dere føler for. Hadde ingen store komplekser for nesen, men forandring fryder.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg