Nytt kurs i leppetattoo/pmu 💋

I kveld har jeg kurset Anniken og Merete i den nye teknikken min "Candylips". Nå har jeg tre jenter på teamet som utfører teknikken og jeg gleder meg over flotte resultater.

Jevnere og er mere naturlig resultat er nøkkelen for fornøyde kunder. Dette er resultatet like etter behandling, på leppemodellene som vant konkurransen.

I kveld fikk begge modellene prøve ut "testfargene" jeg fikk med meg hjem fra Berlin. Vi elsker de flotte fargene fra amiea.

Ved å følge meg på snapchat: solsnap, kan dere se film og bilder fra jobb og kurser.

På instagram heter jeg: solhegge og følg med for spennende nyheter og konkurranser.

Ønsker du kurs? Mail: [email protected]

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg