Queen of lips with her princess ❤

Dette er resultatet av kun EN behandling med permanent makeup av min datter Annikens lepper. Enda en behandling gjenstår før vi er fornøyde, men resultatet er allerede flott. Leppearbeidene mine har blitt kjent verden over. Nesten utrolig når man tenker på at jeg i alle år pendlet Norge rundt og jobbet for andre klinikker.

Navnet mitt har aldri stått på en dør eller et vindu utad, men kundene har allikevel funnet meg. På det meste hadde jeg 10 klinikker jeg besøkte i mnd. Det var mye opp og ned med utstyret og jeg lå ikke på latsiden. Med fire unger å forsørge, sier det seg selv at jeg måtte jobbe mye og få alt til å gå opp. Det er mye fokus på å advare folk mot å gå på veggen. Hva med å fokusere på å brette opp armene for å gjøre en skikkelig jobb? Trening er visst bra for helsa, men å jobbe hardt får også tankene på rett kjøl.

Har møtt mange spennende og positive mennesker opp gjennom årene som har gitt livet mening både i jobb og privat. Det er viktig å ta vare på og fokusere på det positive i hverdagen, uansett hvor tøft det kan være. Det er alltid noe bra i vente, men man må jobbe for det. Et smil, noen hyggelige ord og en positiv innstilling kommer man langt med.

Når alt kommer til alt får man lønn for strevet. Det viktigste i livet er ikke å få en artikkel i PMU INTERNATIONAL MAGAZINE, men gøy er det.

Husk å finne en jobb man trives med.

Ps! Amieas nye organiske pigmenter er fantastisk gode å jobbe med og resultatene blir naturlige. SOL PMU har agenturet for Scandinavia.

Mail: [email protected] om du ønsker vite mere om pigmentene.

Se www.solpmu.com

2 kommentarer
    1. Flotte lepper. Hvordan gjør du dette egentlig? Jeg har tatt restylene, men det går jo ut igjen, så kanskje dette er bedre? Har du forstørret leppene eller er det kun fargen du har gjort noe med?

    2. Emelie Karlsson:

      Ikke forstørret, bare formet og det gir en fyldigere look. Men vi kan forstørre litt med pmu også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg