Ny teknikk gir drømmelepper 💋 Noe for deg?

Jeg pigmenterte leppene på min datter Anniken lørdag kveld. I dag er all overskuddsfarge vekk og dere ser det ferdige resultat. Jeg synes lepper er utrolig gøy og resultatene lar ikke vente på seg.

Slik så leppene ut før og like etter behandling. Litt forskjell og hun fikk leppene som hun ønsket seg. Fargen plukket hun ut selv ❤

Leppearbeidene mine har blitt lagt merke til ute i den store verden. Denne artikkelen står i bransjens største blad og blant mine gode kollegaer blir jeg kalt “Queen of lips”. Blir ydmyk og stolt, men jobber hardt for å oppnå gode resultater.

Hos meg er det kundene som gir meg tilbakemeldinger på om de er fornøyde eller ikke. Det får iallefall meg til å holde føttene godt plantet på bakken

Er pmu av lepper noe du kunne tenke deg og hvilket resultat er du ute etter? Tenker naturlig eller sminket.

Lik og del innlegget og vi trekker ut tre heldige, som får en av Ripar Makeup’s lekre glosser i posten. Gå inn i webshop og sjekk fargene. Noter i kommentarfeltet hvilken farge du kunne tenke deg. Link under header.

www.solpmu.com

14 kommentarer

Siste innlegg