Rask smertelindring med painpod!

Tester ut painpod for ALT det den er verdt. Har slitt med frozen shoulder et år, og tilstanden kan vare opp til tre år. Smertefullt og kjipt når man jobber hver dag med statisk arbeide.

Hilde er fysioterapeut og grunder og har så bra produkter, samt kunnskap at jeg ønsker samarbeide. Hun har produktet “painpod” som har gjort underverker for meg og som garantert gjør dine smerter mindere også.

Jeg kobler til painpod to ganger daglig og max en time pr. gang. Får stimulert musklene med strøm.

Jeg stiller selv inn styrken på impulsene med strøm og kjenner hvordan musklene får jobbe.

Forbedring? Ja det vil jeg absolutt si. I tillegg er jeg smertefri i flere timer etter.

Innstllingene er unike. Alt fra akupunktur, massasje, kopping osv.

Interessert i info? Mail meg på [email protected]

Har allerede investert til jentene på jobb nå. Arbeidsplasser med statisk arbeide, burde hatt en painpod på plass. Blodsirkulasjon er alfa omega og forebygger skader på sikt.

Lik og del, da jeg tror mange blir glade for tipset!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg