Stolt av yrket mitt ❤

Hvor mange og lange dager har jeg ikke hatt i min karriere som linergist/pmu-artist. 17 strevsomme, spennende, utfordrende og ikke minst hyggelige dager med nydelige kunder. Unge som eldre ønsker vi å fikse på fasaden og ingen kan nekte oss det. Allikevel føler jeg stort ansvar og respekt.

For mange år siden, var det bilder av kjendiser kundene viste meg og ønsket lignende bryn og lepper som. Nå kommer de med bilder av mine arbeider. Det viser at mine kunder har blitt opptatt av teknikk, form og resultater de studerer på instagram (solhegge), fb (SOL permanent makeup), og mine daglige snap fra jobb (solsnap).

Har alltid vært opptatt av å vise resultater. Det er viktig å gjøre kundene trygge. Som jeg alltid sier til teamet mitt; Dette er et fag man ikke kan skryte på seg at man er dyktig, kundene er kresne og vet hva de ønsker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg