Leppeforstørring med pmu/tattoo!

Lips are beautiful and someone wants fuller shape. This is an example of what we can do. ❤

Vi utfører små justeringer som utgjør mye for den som får det gjort. Leppeforstørring med pmu er vakkert og naturlig. Både Bettina og Andrea har nå fått en liten touch og det ser vakkert ut ❤

Ps! Leppene fylles helt, ikke bare lipliner som vist på bildet. Dette er kun er et eksempel på hvor mye vi går utenfor leppekanten for å forstørre/korrigere leppene.

Et lite minikurs på lepper med Bettina i går, da hun gjorde Andrea’s lepper fyldigere.

Vi har STOR pågang på lepper og det er vi stolte over. Pmu av lepper er en stor jobb som krever pinlig nøyaktighet og ikke minst erfaring.

Vi holder kurs i pmu av lepper og for deg som allerede kan lepper, har jeg nå spesialkurs i “candy lips”. Ny nålemteknikk og fargesammensetninger som gir drømmelepper ❤

Mail: [email protected] for å reservere plass på vg.kurs som elev i candy lips.

Poster jevnlig bilder på bloggen, så følg med. Bettina’s lepper er straks ferdig healet, og resultatet er allerede nydelig ❤

Ønsker du korrigering av lepper? Trenger en leppemodell til en av mine jenter.

Lik og del innlegget, samt kommenter hvorfor du kunne tenke deg modellplassen.

Sjekk også vår utsøkte webshop for vakre leppeprodukter. Leppestift fra Ripar og glosser som sitter godt.

Vi har også tidenes beste pleieprodukt for lepper, nemlig “lipsmart” i www.solpmu.com

19 kommentarer
    1. Jeg ville aldri gått til noen andre enn Sol Pmu. Dere er best 😃 Jeg tror også mine lepper egner seg godt som modell 😊

    2. jeg har veldig smal overleppe og skulle gjerne sett hvordan de blir fullere med pmu, går det an altså? 😉

    3. Jeg vil gjerne være modell! Jeg var hos Bettina for mange år siden og fikk pmu av leppene mine som var små og bleke, resultatet var fantastisk og det var ingen grunn til å skjemmes over leppene lenger!
      Men jeg har ikke hatt råd å vedlikeholde dem i ettertid, pmuen er borte nå etter så mange år, så jeg vil veldig gjerne være modell 😄

    4. Har kjempelyst på korrigering av lepper, da alle klager på min lille munn ville det vært fab å fikset leppene mine hos dere 💋

    5. Jeg stiller gjerne, har komplekser for leppene mine og tegner dem større hver eneste dag. Hadde vært herlig å slippet dette, å blitt fornøyd 🙂 ellers er jeg en stor fan 😇

    6. Ønsker meg fyldigere og mer markerte lepper 🙂 underleppen min er litt flat og overleppen liten i forhold til underleppen. Fargen er også blass så er avhengig av leppestift. Håper på å få være modell hos dere!! <3

    7. Er stort sett fornøyd med leppene mine. Men etter flere ganger med fullere så er de ikke helt symmetriske lenger, og jeg er en klovn til å streke opp for å få det helt likt. Ut ifra bildene jeg har sett av dere så tror jeg at jeg må være den perfekte modellen ☺ Er ikke noe super vanskeli, men tror det kan bli et helt rått resultat. Klem Kristin Emilie Ribe

    8. Hadde vært kjempe kult å kunne være modell for korrigering av lepper. Jeg liker selv å ha fyldige lepper. Har også ett lite arr på overleppen som ikke syntes så godt lenger, men det hadde vært fint å kunne fylle over. Arret er som resten av leppene, normalt og glatt, men i litt lysere farge.

    9. Hei!
      Jeg ønsker veldig gjerne å være modell!:-)
      Har ingen nødvendige behov for korrigering, men har en veldig kjedelig farge på mine lepper pluss at jeg er ofte tørr på leppene så det er ikke så pent!
      Har litt gulskjær i tennene, så hadde vært perfekt med pmu med en kledelig farge som kanskje får tennene til å se litt hvitere ut 😉

    10. Jeg har fulgt dere lenge og beundret deres flotte arbeid. Har ønsket meg denne behandlingen I flere år, men jeg har de siste årene blitt rammet av sykdom som har gjort meg uføre og har derfor gått mye ned I inntekt. Min kropp har på grund av dette forfalt veldig og gått mye opp I vekt. Jeg ville derfor satt umåtelig stor pris på å kunne få mulighet til å gjøre noe med mitt utsende som ville gjort meg mer fornøyd.
      Håper jeg blir den heldige modellen.
      Mvh Janne

    11. Hei 🙂 kunne gjerne tenkt meg å være leppemodell da jeg har ønsket meg dette en god stund. Jeg har lenge ønsket meg litt “fyldigere” lepper da jeg selv har smale… men vil unngå å fylle noe annet inn. Mvh Tonje.

    12. Hei 😊 Dette er en drøm og et stort ønske om å få “orden” på leppene. Overleppen min er liten, underleppen stor, så lite symetrisk igrunn 😐Muligheten er jo null hvis jeg ikke melder meg på… Mvh. Tone Emilsen

    13. Jeg kunne tenkt meg leppe pmu rett og slett fordi jeg synes mine lepper har veldig lite farge spesiellt en dårlig markert linje og viser derfor formen veldig dårlig. Fyldige lepper er jo kjempe lekkert, og det ville gjort at en sliten tvillingmamma hadde følt seg litt freshere og litt mer sexy.

    14. Likt og delt✌ Vakre fyldige lepper er sexy💋 Ønsker meg veldig å få korrigert og “forstørret” leppene mine, tror dette kunne gjort underverk for mine da jeg har fått noen skjevheter etter en nevrologisk sykdom i ungdommen. Krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige😍🙌 Hadde betydd sååå masse😘

    15. Jeg ble bitt av en hund i underleppa for mange år siden, og måtte sy. Måten det har grodd på gjør at underleppa (s)er mye større ut enn overleppa. Som småbarnsmor til tre blir det sjeldent tid til lengre opphold på badet om morgenen – derfor ville candy lips vært perfekt 🙂

    16. Hei.
      Ønsker å være PMU modell for dere da jeg har veldig tynne lepper uten fylde. Er litt skeptisk mot filler da jeg ikke er komfortabel med slike nåler 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg