Ombre – Candy Lips ❤ MÅ sees!

Det aller nyeste innen pmu av lepper er i ombre-stil. Candy lips er også samme stil. Testet det ut på disse leppene i dag og jeg GLEDER meg til refill.

Disse leppene hadde gammel pmu utført av annen klinikk og jeg rettet først opp konturen. Jeg la inn to fargenyanser som virker forstørrende på leppene.

Kan ikke vente til å lære fra meg en unik teknikk fra nyttår og jeg tror dette blir lepper veldig mange vil ha utført.

Kurs i Candy Lips får dere ved å maile: [email protected]

Datoer for vg.kurser kommer, og vi planlegger for fullt.

Jeg kommer i verdens største magasin/bransjeblad som gis ut i mange land nå i desember ❤ Det er mine arbeider med lepper som har blitt lagt merke til. Uvirkelig. Er så STOLT 😘

Husk berømte Mary Ritcherson kommer for å lære bort sine “bryn” teknikker i 2017. Det er mulig å sette av plass allerede nå, da det vil bli begrenset med plasser.

Lik og del og du vi trekker en modellplass på Candy Lips kurset over nyttår ❤

9 kommentarer
    1. Solvor Isaksen, ja det er kun Pmu. Jeg har ikke tatt injeksjoner. Er jo litt hoven rett etter behandling, men nå som det er grodd føler jeg at de ser fyldigere ut pga fargene 🙂 Jeg er veldig fornøyd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg