Fra Berlin med nye teknikker ❤

Berlin er pmu-mekka nr.1 og vi har lært veldig mye på en helg. Nye leppefarger lanseres, samt nano-nåler som designer supertynne hårstrå med fargepigmenter vi tilfører huden. Nyheter kommer på løpende bånd og vi har mye å glede oss over fremover nå. Dette kommer selvsagt også våre trofaste kunder til gode, som har fulgt oss gjennom mange år og fått oppleve utviklingen i bransjen. Røde bryn er en saga blott og teknikkene bedre. Hyggelig var det å møte kollegaer fra mange land som kom og sa de beundret arbeidene mine. Det varmer mitt hjerte. Nå har jeg mine favoritter jeg følger arbeidene til selv og vi lærer av hverandre.

Ps! På bildet nede til venstre, ser du min kollega og mentor i amiea, miss Sonia Laake. Vi har kjent hverandre i flere år og blir lykkelige hver gang vi ser hverandre.

Anniken og Andreas var selvsagt også med på konferansen, et must for bedriften.

Vanessa ble med sin kjære Andreas, men var på hotellet og leste til examen i morgen. På kveldene ble det tid til å hygge seg, og i går ble vi ble invitert med ut av Laura og Rita Piombini som er grunnleggerne av Ripar.

Ser allerede frem til den store kongressen i juni neste år. Berlin er en herlig by.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg