Vinn bryn til jul ❤

Vi i SOL PMU har gledet mange opp gjennom årene og som fast tradisjon, gir vi vekk nye bryn til en heldig person. Vinneren kontaktes 23 desember og vi er like spente som deg ❤

Anniken og Katarina har begge ferdige bryn utført av Sol selv. Begge jobber i faget og utdannet av meg. Anniken styrer klinikken i Mosjøen og pendler til Oslo. Katarina har egen klinikk i Stavanger. SOL PMU utdanner elever i Norge, Sverige og Danmark og har stor pågang.

Vinneren får brynene utført av en av våre dyktige jenter ved klinikken.

Du trenger kun:

1. Like og dele innlegget

Ønsker dere lykke til og krysser fingrene for at nettopp DU blir den heldige ❤

28 kommentarer
    1. Hei ønsker meg så ufattelig bryn da det er slitsomt og måtte teine dette hvor dag samtidig ååå ha barn 😃 dette hadde lettet dagene mine så ufattelig mye håper så inderlig at jeg hadde vunnet dette

    2. Ønsker veldig å vinne nye ordentlige bryn!!😊Har alltid ønsket meg flotte markerte bryn! Selv bruker jeg fargeblyant for å prøve å få di bra,men er et evig styr og resultatet er ikke bestandig fint. Hadde vært tidenes julegave 🎄❤️

    3. Likt og delt for min vakre kone som har ønsket seg bryn fra dere i flere år da dere absolutt er de beste ifølge henne! ❤️

    4. Nye bryn hadde garantert blitt den beste julegaven!! Slippe å tegne dem hver dag hadde vært helt fantastisk! Krysser fingrene😁

    5. Likt og delt👌🎅
      Har vært med på konkurranser hos dere tidligere,men ikke vært så heldig å vinne.
      Jeg håper av hele mitt hjerte at jeg blir den heldige denne gangen😍🙏🙏
      Jeg har så og si ikke bryn og er totalt avhengig av å tegne på hver dag før jg kan gå ut døra. Tar mye tid og det er heller ikke pent. Men hva gjør jg? Er alenemor og under halv stilling i jobb,så økonomien strekker ikke til for en slik utgift for meg.
      Hadde blitt så uendelig glad for å vinne bryn😘 hverdagen min hadde blitt såååå mye bedre og jeg kan endelig være fornøyd når jg ser mg selv i speilet😍 selvtilliten hadde gått i været👏👏
      Dere har så flotte resultater på arbeidet deres😍 kunne ikke tenke meg å få bryn noe annet sted enn hos dere😊
      Nå krysser jg fingre for at jeg blir den heldige som kan komme til dere, og dra derifra med nye flotte bryn😍🙏🙏👌👌
      Vil ønske dere alle en riktig God Jul🎅❄️

    6. Likt og delt som jeg alltid gjør 😉 Håper og krysser alt jeg har, da dere er absolutt best!! Jeg har nå gitt opp hele tegning av bryn, er så dårlig til å tegne generelt. Lykke til med trekningen og gratulerer så mye med nye bryn til den som vinner 😄

    7. Håper og drømmer om nye flotte bryn. Får aldri helt til disse brynene, og når jeg nå ikke tåler noe mascara mer, ville det vært fantastisk hvis i alle fall brynene var flotte☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg