Superpopulær og travel jente fikk volumvipper ❤

Julekonserten til travle Helene Bøksle i Frogner kirke 2. desember, er noe vi i SOL PMU gleder oss til. Da skal vi samles og kose oss, la desemberkvelden bli en varm og flott opplevelse i en travel tid. ❤

I dag fikk nydelige Helene, volumvipper av Vanessa og vi gleder oss over resultatet. Se så fiiiiine jenter ❤❤

Vanessa booker alle kunder selv direkte på mail: [email protected]

Hun tar kunder også ettermiddager og helg. Veldig dyktig, pirkete og nøyaktig.

Anbefales varmt ❤ Vi trekker ut en heldig vinner av vippeextension til jul, blandt de som liker og deler innlegget.

8 kommentarer
    1. Likt og delt. Jeg ønsker meg vippe extension, egentlig trenger hele meg å få en opptur med negler farge i ansikt og kropp. En lysere hårfarge eller ombre. Eller lign. Har ikke hvert ute mer enn en håndfull ganger i året, så føler meg gusten trist og lei. Og mistet glød i hud og glimt i øyne, mye trist som har hendt. Uff. Jeg vinner ikke er ukeldig. Men lykke til alle sammen vel fortjent den som måtte vinne. 😒❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg