Espen er superforograf. Sjekk her :)

Mange har vel beundret dette bildet som fronter disken på jobb….og ledd litt av den kule figuren “meg” 🙂

Det er bare et av utallige “blinkskudd” av meg, og jeg frykter for den dagen de blir samlet i et album og gitt meg i gave 🙂 Glad jeg er uhøytidelig og har galgenhumor. Det er kanskje noe som kommer med årene, eller hva?

Dagen i dag har vært superspennende. Skal være med i et superinteressant magasin som blir solgt verden over. Gleder meg til å vise dere etter hvert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg