Hørt om C9?

I dag er dag 5 siden jeg starter på rensekuren C9 og den går strykende.

Første og andre dag var noe slitsom, da det kun var flytende inntak og litt hodepine og tretthet kom sigende.

Dag 3 er det kylling med deilig tilbehør og likeså i går. Synes det går veldig bra dette jeg, som er en søtsnok til vanlig. Mere energi? Ja synes det og i tillegg er det jo følelsen av å få en sunnere hverdag i sikte.

Aloe Vera har dere alle hørt om og jeg har selv brukt den i hudkremer og på solbrent hud. Når man vet hvor legende den er, har jeg null problemer med å drikke den. Er nok bra for hele systemet tenker jeg. Alovera er i C9 blandt annet.

Her har dere min coach og veileder. Bare å kontakte henne om du ønsker noe som jeg føler funker for meg….så langt 🙂

Har heldigvis GOD støtte i min kollega Ann-Mari som også tar kuren sammen med meg. Vi har mye gøy sammen om dagene og det går mye i matprat 🙂

Ha en flott dag folkens. Føler faktisk dagene går som en lek 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg