Lære pmu/tattoo i kun bryn?

Etterspørselen etter kurs i kun pmu av bryn har økt. Ingenting gleder meg mere. Å bli god på et felt, er ingen dum ide. Jeg tror jeg har veldig mange med meg, når jeg starter opp med enkelte spesialkurs i pmu av bryn over nyttår.

Anniken er en av jentene mine som har konsentrert seg om bryn og eyeliner. Hun har nå fått fordypet seg i lepper og har fått god erfaring på området nå. Ting tar tid og når det gjelder pmu vil jeg arbeidene skal være bra. Ingen blir flink over natten og erfaring over år er svaret.

Nå er de “ferske” jentene på klinikken heldige som har meg. De lærer hver dag, men det viser også hvor viktig tilbudet om å være ved klinikken en dag er, samt hospitantuken er.

Våre ordinære grunnkurs fortsetter som før og er fullbooket ut året og med ventelister i 2016. Ekstrakursene med kun bryn, er nytt får 2016 og jeg kommer til å holde max fire av dem, med max 5 elever pr kurs.

For å booke plass kan dere maile vår mann Andreas Jensen på kontoret: [email protected]

Vi gleder oss over nye tilbud og ikke minst over at interessen er så stor.

Mvh Sol

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg