Sjekk hvor vakkert leppetattoo er!

Lepper er et eget kapittel innen pmu. Det er en stor og krevende jobb, som må gjøres nøyaktig. Det gjelder å hente frem og fremheve det vakre i form og farger.

Konturen er avgjørende for flott resultatet. Man må ha blikk for opptegning av lipliner, slik at munnen formes delikat. Når det er sagt, er det utallige fasonger fra naturens side og de fleste som oppsøker meg for pmu av lepper ønsker;

1. Fyldigere lepper

2. Jevnere leppekontur. Kanskje hatt mye munnsår, som har fjernet noe av leppepigmentene.

3. Smale lepper og ønsker ny form.

4. Liten overleppe.

5. Skjeve lepper.

6. Er fornøyd med leppene, men ønsker mere markert kontur og farge.

7. Leppe/ganespalte og ønsker justering av form.

8. Arr i leppe etter ulykke.

10. Feiltatovering/pigmentering av munn.

Jeg har nå et godt samarbeide med www.remove.no for fjerning av mislykket pmu. Vi får en del henvendelser i løpet av en mnd. (Ikke utført hos oss) og ser jeg at jeg ikke kan korrigere, henviser jeg videre.

Lepper er min største lidenskap innen faget. Vi har stor pågang og lange ventelister. Alle henvendelser på mail: [email protected] eller mob/sms: 90988873

Vi har fått en ny pigmentserie fra amiea inn og jeg bare ELSKER den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg