Børre Olsen er megatøff!

Når det kommer til pmu/permanent-makeup og menn, har jeg i alle år vært veldig forsiktig i mitt arbeide.

Det er en del hensyn å ta, og jeg har nok vært mere forsiktig enn kunden selv.

1. Er det et problem at pigmenteringen vises?

2. Fasongen må være maskulin og være noe han skal være stolt av, klarer jeg det? Vurderer hver enkelt kunde og sier med godt hjerte nei, om det skulle være aktuelt.

3. Naturlige farger må være et must.

Når det gjelder Børre, har han banet vei for pmu når det gjelder menn, iallefall i mine 17 år i bransjen. Han er en tøffing som poster bilder av seg selv og ikke minst lar meg dele de. Han viser hvor vakkert det er og ikke minst er han stolt over å ha brynene på plass.

Mange menn mister bryn (kan være sykdom eller naturlig hårtap) og de er faktisk like opptatte av det som oss jenter, selv om de ikke snakker om det. Noen tegner daglig på brynene sine og synes det er er pes. De aller fleste menn har nok ikke tenkt tanken, eller hørt om muligheten ved pmu/permanent-makeup. Tenker at for de aller fleste er det et stort steg å ta.

Jeg har aldri opplevd noe negativt ved å poste resultater av menn, selv i en tid hvor “nettroll” regjerer og slenger ut ubetenksomme kommentarer.

Nå står kjendiser frem og slår hardt ned på nettrollene og mobbing på nett. Fantastisk.

Det er viktig å stå frem, men man må tåle det. Jeg legger selvsagt ikke ut bilder av personer som ikke har godkjent personlig.

Heia Børre og alle dere andre som baner vei 🙂

Jeg snakker ikke om et perfekt samfunn, men at alle får muligheten til velge hva de ønsker.

Del gjerne innlegget, da jeg tror flere vil bli glade for det. Hva vet dere om menn og bryn?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg