Tøff 19-åring fra Mo i Rana!

Blir utrolig stolt når jeg ser hvor bra elevene mine gjør det. Susanne er fra Mo i Rana og har gjort suksess av det hun har lært av meg. Hun har virkelig stått på, er modig og uredd. Det liker jeg.

Jeg vet hva som kreves av å få ting til, og jeg kan love dere at det ikke kommer av seg selv.

1. Ingen 9-17 jobb, da man må stå på for å få hjulene til å gå rundt.

2. Hardt arbeide som krever planlegging og tilrettelegging. Man investerer mye i kurser og opplæring for å yte gode resultater. Store forventninger til faget, noe vi vet. Man kan ikke gjøre alle til lags, men gjøre sitt beste for å gjøre alle fornøyde så langt det går. Her låser man ikke døra og går hjem som andre.

3. Det viktigste er at man liker det man gjør, da kommer resultatene av seg selv. Det kreves likevel mere enn man tror.

Å skape arbeidsplasser og ikke minst et godt rykte er tøft i et stort marked.

Jeg pleier si; Man kan være så fornøyd med det man gjør selv, men det er tilbakemeldinger fra kunder som viser vei. Kritikk får man ta på strak arm og gjøre det beste ut av det, men det bør være saklig. Vi er der for våre kunder og ha et godt forhold til dem. Nettroll har jeg svært lite sansen for og det tenker jeg gjelder for de fleste 🙂

Man lærer så lenge man lever og jeg har tenkt å leve riktig så lenge 🙂

Ønsker Susanne masse lykke til. Digger deg og stå på videre.

Ps! Kommer med en glanyhet. Til neste år kommer jeg til å tilby opplæring i kun pmu av bryn. Gled dere folkens.

Mail: [email protected] for å sikre seg plass. Kommer kun til å tilby fire slike kurser neste år. Gjett om elevene skal bli gode 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg