Rensekuren har ankommet :)

Jeg kan ikke akkurat si jeg er helsefreak, men røyker ikke og tar veldig sjeldent en fest. Er dermot veldig gla i å kose meg med mye søtt og godt på fritiden. Nå er tiden inne til å snu litt om på livsstilen min.

Har hørt en del om “rensekuren” C9 av min kollega Ann-Mari og ble fristet. Ann-Mari starter selv opp på kuren med meg, men vi venter til mandag. 9 dager kan bli tøft for en livsnyter og flott med støtte underveis.

Geir Hamnes har jeg også klart å overtale til å prøve kuren, da jeg har blitt hans livsstil coach. Dette gleder jeg meg skikkelig til 🙂

Min forhandler i Oslo er Kristine Beksrud (ref:bildet)

Har noen erfaring med kuren så gi meg tilbakemeldinger 🙂 tvi tvi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg