Anniken har blitt utrolig dyktig!

Det gleder meg å se at øvelse, trening og erfaring gir resultater. Det er en grunn til at man blir flink.

Dette er et fag man ikke har som hobby. Utvikling ved å kurse seg opp er et must. Man kan ikke bare se på bilder på nettet og “tro” man kan fixe teknikker selv.

Jeg har i årenes løp sett litt av hvert og når man tror man er ferdig utlært, er man ferdig.

Jeg utveksler erfaringer med dyktige kollegaer i bransjen, og tar de med hjem for å dele med mine elever. Ser jeg arbeider jeg liker, inviterer jeg like godt artistene til Norge for å få max utbytte.

Kunne skrevet et langt innlegg om viktigheten med å tilby trygge behandlinger…..og det kommer etter hvert.

Disse dager forbereder vi kurs i Berlin og tar med meg Anniken for å fordype oss i en spesiell nåletype som kommer på markedet. Gleder oss 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg