Oslo’s beste hudpleiere? Sjekk ut!

Vil bare si noe en fredags kveld. En av Oslo’s beste Hudpleieklinikk finner dere i sentrum. Jentene som jobber der er superdyktige på hud og har jobbet i bransjen lenge. Hos dem får dere all den beste pleie og jeg kan anbefale de på det varmeste. Min favorittklinikk ❤

Her er jeg med Lena og Anne som er eierne av klinikken. Ikke bare er de dyktige, men også hardtarbeidende. Jeg tror faktisk de jobber lengre dager enn meg og det er er ikke uten grunn de er populære! 🙂

Sjekk ut: www.clinic81.no for meny. De er fantastisk hyggelige i tillegg og er eneste hudpleieklinikkek jeg går til….foruten Akademi kliniken på Smestad 🙂

Ha en nydelig fredagskveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg