Vi trenger modeller på areola/brysttattoo!

Vi skal holde kurs i areola/brystvortetattoo i helgen og trenger et par extra modeller på søndag.

Har du behov for å få rekonstruert ny areola kan du maile: [email protected]

Vi har leid inn dyktige Lesley De Decker fra Belgia som jeg beundrer arbeidene fra.

Jeg håper du kan dele innlegget på facebook og like det, da det kan gjøre en forskjell for den som ser det.

Areolatattoo er en kunst og for personer som har hatt brystkreft og fått rekonstruert nytt bryst, samt personer som har tatt brystreduksjon er dette en unik mulighet. Arr rundt brystvorte kan kamufleres ved å få pigmentert farge inn.

Våre modeller får behandlingen på kurset gratis.

5 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg fikk brystkreft for 5 år siden i en alder av 34år, og har siden den gang vært igjennom “full pakke” jeg rekonstruere for 1,5 år siden med DIEP operasjon ( lapp fra magen) fikk også tatovert brystvorte. Fargen er i dag blitt blass… Er det mulig for dere å kunne bruke meg, og få rettet opp jobben som ble gjort på Riksen?
      Mvh Cathrine 🌸

    2. Hvis du leser teksten så handler dette om Brystkreft opererte kvinner som har fått rekonstruert nytt bryst og brystvorte. Areola blir deretter tatovert på for et naturlig resultat. 👍

    3. Jeg er ikke fornøyd med tatoveringen jeg fikk på Rikshospitalet. De brukte alt for lys farge, ser det nesten ikke! De sa at det var for vanskelig å lage riktig farge. Hadde derfor vært fint få et bedre resultat! Hos dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg