Supertilbud på pmu/elevbehandlinger!

Uka som har gått har vært intensiv og krevende for mine elever på grunnkurs i permanent makeup. Mye skal gjennomgås på få dager og jeg har et stort ansvar. Det gleder meg stort når jeg ser elevene skinne på siste dag. Dette er er fag som er sterkt voksende og som jeg med årene har blitt stolt av å være en del av.

Vi har i hovedsak jobbet med bryn og eyeliner og lepper skal vi komme nermere innpå etter hvert. I år får jeg to elever fra USA som kommer reisende til Oslo for å lære “leppeteknikker” av meg og til neste år kommer det kollegaer fra flere land. Pmu av lepper er krevende og jeg gleder meg til å lære SOL PMU-elever gode teknikker etter hvert.

Vi er stolte av tålmodige modeller som stiller opp gang på gang. Dere skjønner elever må ha ro og ikke minst tid for å komme i havn. Håper jeg nevner dere ofte nok, slik at dere skjønner at uten dere, hadde vi ikke fått de resultater vi ønsker oppnå.

Er det noen som ønsker “spesialpris” hos våre ferske elever, kan dere kontakte jentene direkte:

Line Hverven (Signaturklinikken/Lillestrøm) mob: 93245252

Sara Brynlund (Svinndal) mob: 91666480

Amandr Parvaneh (Oslo) mob: 46765858

Jeanette Vangen (Drammen) mob: 94309099

Shqipe Berisha (Langhus) mob: 92018812

Da ønsker jeg alle mine elever lykke til og håper vi sees snart igjen!

Del gjene innlegget slik at flere som ønsker litt rimeligere pmu ser muligheten.

Er dette et fag DU kunne tenke deg å lære? Mail: [email protected] for info og priser.

Vi har flotte kurslokaler og ikke minst oppfølging. Fra oktober har vi Bettina som skal jobbe ved skolen kun på elev og modelloppfølging. Info kommer om litt. Gled dere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg