Trenger du brystvortepigmentering?

Jeg ELSKER studere andres spesialfelt og teknikker innen pmu. Jeg har tatt areola kurs før, men ønsker utdype meg ytterligere. Det er det også flere som skal få ta del i.

Er imponert over arbeidene til Lesley De Decker og har invitert henne til Norge for litt påfyll. I den anledning trenger vi modeller.

Mangler du farge på brystvorte etter; opreasjon, brystreduksjon, brystkreft eller aldre årsaker ta gjerne kontakt.

Ønsker du areola/brystvorte-pigmentering er vi takknemlig om du sender oss en mail på: [email protected]

Du får behandlingen gratis. Kurset mitt blir i september og interesserte modeller får info. via mail.

4 kommentarer
    1. Jeg kjenner ei som har hatt brystkreft og som kanskje vil være interessert, men hvor finner kurset sted?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg