Nye jenter trenes opp – SOL PMU

SOL PMU går en spennende tid i møte. Bedriften vokser og jeg har måttet ansette to extra jenter på full tid, etter en stor pågang på behandlinger og lange ventelister. Jeg legger alltid ned mye av tiden min på å trene de opp, slik at våre kunder kan føle seg trygge på det de får hos oss.

I starten er jeg alltid med på behandlingene, sjekker opptegning, farge og resultat. Gleder meg til å kunne gjøre våre kunder fornøyde, noe som alltid er målet. Når det er sagt, er det ikke alle man kan gjøre til lags. Det kan gjelde ønsker om fasong, teknikk og ikke minst personlige forventninger. Jeg har flere ganger sagt nei til spesielle ønsker og det skal man respektere. Det du ikke får ved min klinikk, er det muligens andre som sier ja til. Smaken er forskjellig og bra er det!

Jeg har opparbeidet min egen teknikk gjennom år i faget og den er naturlig i utførelse. Dagens mote er noe “uthevet/kompakt’ på makeupfronten og man må aldri glemme skille på at makeup og pmu er to vidt forskjellige ting.

Festen lager du selv, som jeg pleier si.

Resultat av bryn som Ann Mari har pigmentert i dag. Stolt når jeg ser at finpuss på teknikker, er det som skal til på tidligere elever. Kurs skal alltid lønne seg for våre elever og er noe jeg ser klart og tydelig for hver gang jeg har vg.kurser.

Kurs kan for øvrig bookes via: [email protected]

Legg meg gjerne til på snap: solsnap

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg