Angrer du på din tattoo?

Ferie eller ei, jobben kaller og nå har jeg hatt ferie over en uke og kunne startet jobbe i morgen igjen…..overdriver litt, da jeg skal til Rhodos med Anniken og barnebarnet mitt Isak og gleder meg villt 🙂 Det blir en uke sammenhengende sol har jeg lest. Etter det en uke på vakre Meløy.

I dag ble fristelsen for stor, selv om det er ferie, stakk jeg ned på skolen for å forberede meg til møte med en dyktig fyr, som har kjøpt denne laseren som er noe av det råeste som er på markedet i Norge.

Til dere som lurer; JA den tar rødt, orange og gult. Håper jeg får være med å se på en behandling for å vise dere det er mulig. Har dere lyst å se?

Skriver mere utfyllende etter hvert. Det er lege som utfører behandlingene. Tenker dette gleder mange av dere som leser bloggen min.

Del gjerne innlegget. Da tipset du garantert noen som har lengtet etter denne sjansen.

På forhånd takk 🙂

6 kommentarer
    1. hej!vilka sammarbetspartners har du runt om i sverige som utför pmu?ska du få in fler sammarbetsparners i sverige? Ha en fin dag!

    2. Heisann! Var hos dere og fikk fornøyd startet på korrigering av bryna! Lurer på et par ting… Jeg ønsker sårt å få fjernet de delene av øyenbryna som er for mye så fort som mulig!!! Ellers nevnte dere noe om botox.. Har tenkt å få litt i panna, men hvor lang tid må det gå fra botox-injeksjon før man kan tatovere mer på bryna? Rekker jeg det før neste omgang? Takk<3

    3. Veronika Way:

      Kontakt [email protected] for fjerning av gammel pmu og ellers kan jeg anbefale Akademiklinikken når det gjelder botox. De er dyktige. Ellers ville jeg ventet med botox til brynene er helt ferdige.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg