Hvem vil vinne bryn av lærling?

Fra 3 august og ut uken, skal vi trene på bryn og eyelinere. Andrea starter for fullt opp hos SOL PMU og vi har kommet langt på vei. Mange timer og kvelder har gått med på å terpe teknikk (grep, vinkel på penn og ikke minst dybde og hastighet). Man må starte et sted og Andrea har vært flink og fulgt med i timene.

Siden det er sommer, sol og vi er extra gavmilde i SOL PMU, gir vi vekk et sett med bryn utført av Andrea.

Hvem vil vinne?

Lik, del og skriv hvorfor akkurat du fortjener det. Vi trekker en vinner 3 august.

Mvh Sol og Andrea

56 kommentarer
    1. Jeg hadde blitt super glad for og vinne bryn utført av lærling😊 jg har svært lite og noen steder ikke bryn i det hele tatt. jeg har i flere år tegnet på bryn,noe jeg syns er veldig slitsomt og må bruke mye tid på hver morgen. Hadde vært så godt og kunne stå opp og fortsatt ha fine bryn😊 sommeren er et kjempe problem for mg når det gjelder mine bryn. Jeg svetter mye i ansiktet,noe som gjør påtegningen og holdbarheten til en stor utfordring for meg. Å få bryn er et av mine største ønsker😊jg hadde følt meg så mye bedre og det ville ha lettet hverdagen min stort😊 er alenemor,og ikke alltid man kan tillate seg en slik kostnad selv. Jeg krysser fingre for at jeg kan bli den heldige denne gangen😊👍 har prøvd tidligere uten hell. Sett mange av deres resultater og synes de er kjempe flotte👍
      Håper vi ses i august 😊 god sommer videre😊☀️

    2. Heisan .Alltid vært skeptisk når jeg tenkt på det med tatovere bryn, men når jeg ser på siden deres og den flotte jobben dere gjør er det noe jeg faktisk virkelig ønsker meg.Det løfter ansiktet og en får et helt annet utseende .Med mine korte som jeg konstant må forlenge ville dette vært helt topp.😀🌻Så da er det bare igjen å si tvi tvi..Mvh Heidi

    3. Det hadde vært utrolig gøy å vinne denne konkurransen. Jeg har egentlig allerede booket time, men den finner ikke sted før om et års tid! Det er helt klart verdt ventingen; men det hadde vært så gøy å få gjort det nå 🙂 Har null bryn og sminker de på hver eneste dag,, og hadde satt utrolig pris på nye bryn 🙂 Mvh Marte

    4. Likt og delt med kommentar på Facebook ❤️ Og deltatt på instagram. Nå håper jeg å vinne ☺️☺️☺️☺️

    5. Jeg kunne virkelig tenkt meg å vinne bryn av Andrea. Med mine lyse og tynne bryn føler jeg meg avhengig av å tegne på de hver morgen for å få et naturlig ansiktsuttrykk. Jeg har lenge tenkt at permanent makeup kan være tingen for meg, men som student er det umulig å få råd til det. Håper jeg kan bli den heldige denne gangen!

    6. Innlegg er likt og delt!
      Jeg vil kjempegjerne ha bryn 😄 Jeg startet studier til høsten, samt at jeg er mamma til ei lita frøken på 13 mnd, så er lite tid til overs om morgenen. I tillegg til dette er jeg en del eldre enn de fleste på mitt studie og hadde vært supert å ikke føle meg litt ung og fresh igjen og ikke gammel og sliten 😁

    7. Hei, jeg har så lite bryn, har blitt mobba i mange år fordi jeg har så flekkete bryn 🙁 jeg har så lite penger, så å kunne vinne dette ville betydd verden for meg! Håper dere kan styrke selvtilliten min 🙂

    8. Ønsker meg veldig PMU bryn 🙂
      Har ikke mulighet til å prioritere meg selv nå da jeg har full jobb,deltidsstudier og familie som krever sitt også. Litt “meg -tid” og det å prioritere dette økonomisk hadde vært supert 😊👍🍀

    9. Jeg ønsker å vinne for har ikke råd til å kjøpe meg dette😞 og skal gifte meg den 19 september💕 brynene mine er ulike siden jeg falt over en knust skål da jeg var liten og måtte sy☺️ Jeg prøver og prøver å vinne bryn i lang tid😝

    10. Ønsker og vinne bryn, da jeg som eneste jente på arbeidsplassen(lastebilmekaniker) og gårdsbruker på fritiden gir meg lite til ingen jentefølselse. Bare det å få rammet inn ansiktet på en pen måte hadde gjort alt<3
      Jeg har fulgt dere og lærlingene deres over lang tid, og finnes ikke skeptisk til å legge meg under nåla hos deres lærlinger:)
      Jeanette W. J.

    11. Fordi jeg vant tidligere mn såg det forseint til å ta imot tilbudet;( jeg har arr i ene etter en ulykke som 14 åring aldri vert fornøyd med det ene brynet etter dette. Ønsker veldig å det gjør meg ingenting om en lærling får prøve seg 😇
      8 min · Liker · 1

    12. Vi prøver lykken igjen:)
      Jeg syns jeg fortjener nye bryn da jeg har minimalt med hårvekst etter mye napping i tenårene. Har tatovert bryn for 3 år siden, men de er helt borte nå. Jeg ble aldri fornøyd med hverken farge eller form forrige gang hos annen behandler.
      Jeg ønsker meg tykke og mørke øyebryn, slik jeg ble født med som jeg kan bære stolt og ikke være redd for å vise frem 😊
      Det er ikke lett å få til napping, farging og form i en travel hverdag, så det hadde gjort dagene veldig mye lettere!
      Krysser det som krysses kan 🌞

    13. Jeg har dessverre nappet så mye i min ungdom, at det er veldig lite igjen. Igrunnen så er jeg vel igrunnen født med litt liten hårvekst der..
      Det hadde vært spennende å prøvd permanente bryn, så håper på å være den heldige vinneren av denne konkurransen🍀🍀🍀

    14. Ønsker meg veldig bryn da jeg har bare delvis bryn på ene siden pga fødselsmerke. Er mye styr å tegne på hele tiden, og ikke minst passe på at de ikke blir tørket bort eller svettes bort.

    15. Ønsker meg virkelig bryn av flinke Andrea 🙂 Hadde virkelig trengt å få orden på disse bryna mine😃 Krysser alt jeg krysse kan!!

    16. Hadde vært supert å vinne bryn hos dere😀 Har helt lyse hår som jeg bruker å farge, men det siste året har det blitt mindre og mindre hår å farge😯 Så nå er det nesten ikke noe vits å farge de lenger. Har lenge hatt lyst å prøve tatoverte bryn, men pengene strekker rett og slett ikke til.Hadde passet bra med nye bryn i august, da vi skal i storkalass 22 august I Trøndelag 😉

    17. Hei ! 🙂
      Jeg ønsker meg virkelig nye bryn, jeg har tidligere fått tatovert på bryn uten noe heldig resultat. Det er 2-3 år siden nå, de er blitt røde i fargen og formen er ikke slik jeg ønsker 😥 jeg har ikke noe særlig bryn av natur, hårene er helt lyse og i kanten vokser det nesten ikke hår.
      Har fulgt bloggen og Facebook siden deres lenge. Deltatt på flere konkurranser uten hell. Så denne gangen krysser jeg virkelig fingrene for å få tilbake fine bryn som jeg kan være stolt av som blir utført av dere 🙏🏻
      Fortsatt riktig god sommer, håper vi ses i august 🌸
      Mvh Karianne

    18. Jeg ønsker å vinne nye bryn fordi di jeg har er så lyse at de er nesten usynlige, jeg må tegne på hver dag og begynner å bli lei av det, og de blie heller aldri likens, noe som ser veldig rart ut. Hadde vært supert å fått permanent farge på bryna 😉😉😉👍👍👍

    19. Først vil bare fortelle dere hvor fantastiske arbeid dere utfører!!! Kjempe lekkert 😉
      Jeg vil rett og slett vinne fordi jeg ønsker å kaste øyenbrynspennen i søpla, er så utrolig lei av og bruke masse tid på å forme brynene hver morgen! Ønsker dere en fin sommer! 🙂

    20. Jeg vil gjerne vinne, er så lei av å tegne på bryn selv og økonomien er ikke god nok ennå til å betale for påtegnet bryn 😃😃😃

    21. Har ønsket meg bryn av dere lenge, men som student har ikke lommeboka alltid vært på samme side som meg.. Så å få vinne bryn hadde vært helt supert!! 😄🌸

    22. Jeg kunne ønske og vinne bryn for har aldrig hatt råd til det og har hellerikke peiling på bryn☺

    23. Jeg har veldig lyst til å vinne 🙂 har tegnet på mine bryn i 16 år nå:) så ville Vært en perfekt 31 års ting å få de permanent 😊 våkne opp med perfekte bryn💗🌸

    24. Hei!
      Jeg 38 år og fikk nappet brynene mine for mange år siden (ca 15) og ble ikke så fornøyd, og regnet med det ville vokse ut igjen. Det gjorde det ikke. Jeg har brukt serum, oljer og div for å få mer vekst, men det kommer bare småhår og ikke ordentlig brynshår. Har med årene og fått huller i brynene som det ikke vokser noe i! Har alltid farget og tegnet de, men det hadde vært så utrolig deilig og slippe å tenke på det. Føler meg ikke fresh om ikke brynene er “på”! 🙂 Mvh Ane

    25. Det hadde vært supert å få permanente bryn da jeg er avhengig av å forme de hver dag. Har endel hår, men ikke tett nok til at jeg slipper unna med litt farging.. det hadde gjort hverdagen mye enklere! 🙂 Likt og delt 🙂

    26. Ønsker meg veldig nye bryn.Har nesten ikke bryn og de er helt lyse.Må tegne på hver dag.Dere virker utrolig dyktige:)

    27. Har vært supert å fått bryn😊med mine lyse bryn å unger i hus blir det så mye stress med å farge HELE tiden😧å ugjevn farge blir det også så å si hver gang😠
      håper å krysser fingrer å tær å alt som kan krysses på at jeg vinner❤
      klem Helena

    28. Får følgende melding når jeg prøver å dele innlegget: Advarsel: Denne meldingen inneholder blokkert innhold: Meldingen din ble ikke sendt fordi den inkluderer innhold som andre personer på Facebook har rapportert som støtende.
      Jeg vil gjerne vinne et sett med bryn fordi jeg sliter veldig med å finne riktig passform, og bruker da veldig mye penger på diverse sminke som kan gjøre jobben lettere for meg, uten hell 🙁 Trenger en liten boost i hverdagen, da jeg jobber forferdelig mye om dagen, mistet litt gnisten. Hadde gjort hverdagen fryktelig mye enklere for meg, og morgenene ville blitt LENGRE, og kunne brukt 15 min på kos med vesla på 3år, istedet for å stå å banne foran speilet hver morgen ;o)
      Og, som den trofaste Vefsningen jeg er, ville jeg blitt stolt av å komme til dere <3
      Mvh
      Maiken J

    29. Maiken Jacobsen:

      Ja jeg skjønner ikke hva som kan være støtende her, men noen har visst rapportert det! Merkelig. Selvsagt er du med 🙂

    30. Jeg fortjener å vinne fordi jeg var så dum som yngre å over spør mine bryn så fe er både sjeve og veldig tynne… Jeg er også gravid i 6 mnd og fortjener å unne meg noe spesielt til min skatt ankommer om litt mindre enn 3 mnd ❤️

    31. Hei 🙂
      Jeg ønsker veldig gjerne et par nye bryn fra dere 😀
      Jeg har tidligere tatovert bryn der det ene brynet nå er mye tykkere og høyere enn det andre brynet :/ Jeg har vært innom salongen deres tidligere og snakket med Solvår, som sa at det heldigvis er null problem å lage nye bryn på meg, da mine gamle bryn er ikke har særlig farge igjen. Jeg gifter meg i januar og er rett og slett desperat etter å få nye bryn.
      Jeg har en time hos dere i februar, men det er dessverre for sent fordi jeg må ha nye bryn før bryllupet. Jeg ringer stadig vekk til salongen deres for å høre om det har vært noen avbestillinger, noe det selvfølgelig aldri er :/
      Jeg håper jeg blir den heldige vinner 🙂
      PS: Solvår sa også at mine bryn ikke trenger å korrigeres, men at det anses som å legge “nye” bryn.
      Håper det blir meeeeeg 😀
      God sommer og stor klem 😀

    32. Hei,ønsker gjerne å vinne bryn,da jeg aldri har vært fornøyd m mine egne😞 Blir aldri like. M min økonomiske hverdag gjør at jeg ikke kan prioritere sånne ting. Jeg følger dere og ser på alle bildene av bryna og blir helt misunnelig. Dere virker så flinke! Hadde vært fint å få gjort noe sånt i en ellers hektisk hverdag m 6 unger. God sommer!

    33. Jeg vil gjerne vinne! Har lite hår og lyse hår på øyenbrynene mine, så tegner mye på de. Liker litt brede, mørke bryn siden jeg har så stort og bredt ansikt føler jeg at formen på bryn hjelper å gi ansiktet mitt et smalere utseende. Lenge sletet med rar form på brynene siden jeg tegner hver dag og de blir aldri helt likt og sånn jeg ønsker de. Har tenkt på dette lenge, og prøver å spare opp til permanente bryn uansett, men å vinne ville hjulpet så mye til en stakkars student. Krysser fingrene og ønsker på 11:11.
      Hilsen Stine 🙂

    34. Har lyst på bryn da jeg har vært modell to ganger og de er ikke bra, og eyliner ville vært fint å få også. Da hadde hverdagen uten å sminke seg spart meg ekstra tid 🙂

    35. Her var det mange flotte kommentarer som alle fortjener å vinne 🙂 Likevel prøver jeg meg! Jeg er nettopp ferdig med en bachelor i vernepleie, og 10. august går jeg i gang med en ny bachelor innen interiør! Jeg syns sminke og mote er kjempegøy, men med jobb på sykehus er det minimalt med hva man får lov til å ha på seg av sminke. Brynene er en av de tingene jeg alltid må fikse om morgenen, og per dags dato bruker jeg en brun øyenskygge fra matbutikken og en billig børste fra makeupmekka. Lenge leve studentlivet! Hadde blitt veldig takknemlig for å vinne bryn hos dere 🙂

    36. Jeg ønsker virkelig å vinne! Mine bryn er altfor lyse iforhold til min hårfarge og øyne. Så jeg må tegne de på hver dag for at det skal se ut som at jeg har bryn.
      Håper virkelig jeg blir plukket ut! Krysser alt jeg har!

    37. Ønsket meg dette svæææært lenge!!!! Jeg er sikker på et pent resultat, og spart mye tid! Hadde blitt utrolig takknemlig om jeg hadde vunnet😍

    38. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg trenger pmu på bryn. Dette fordi de ble feiltatovert av en annen salong og de har nå feil form, det ble heller aldri bra nok resultat. Jeg hadde 17 behandlinger hos denne salongen, men fargen satte seg aldri….så vi ga opp til slutt, og de pengene jeg brukte på dette føler jeg havnet rett i dass 🙁 Nå har jeg endelig klart å spart mye brynshår, så nå ser det mye bedre ut, men jeg kunne gjerne tenkt meg å slippe å tegne på brynene noe mer for å få den formen som jeg ønsker.
      Jeg driver også selvstendig med vippeextensions når for tiden, og vurderer å ta kurs hos dere i PMU senere for å ha litt mer og tilby kundene mine 🙂 Dette er noe jeg interesserer meg mye for. 🙂
      Håper jeg har god nok grunn for å vinne <3 Hadde betydd så utrolig mye for meg.
      Mvh Nina!

    39. Ønsker å vinne rett og slett fordi jeg ikke har farge på egen bryn og har ikke råd til sånt. 😊

    40. Jeg vil vinne 😄 hadde vært stas å tatt litt vare på seg selv! Fordi jeg fortjener det😄

    41. Hei! Skulle så gjerne hatt tatovert meg hos dere, fulgt klinikken og dens etterbilder i flere år med hakeslepp! Utrolig utførelse og estetisk riktig, med symmetri og fine fargevalg. Dårlig økonomi pga. småbarn og studenttilværelse har gjort det umulig og kunne få tatovert bryn hos dere – og jeg har tatt til takke med private som driver med PMU. Hadde vært morsomt og fått bryn jeg ikke trenger og tegne opp til ønsket fasong hver dag – som er tidsbegrenset nok. Krysser fingrer og håper virkelig jeg blir trukket ut!

    42. Hei😋jg ønsker gjerne å vinne,har lyse bryn og synes d er vanskelig å nappe og forme de så de blir fine!!Er mamma til en liten gutt på 10 mnd så har ik brukt så mye tid på mg selv d siste året!!Så d hadde vært moro å skjemme bort seg selv litt!!😋👍

    43. Ønsker svært gjerne å vinne et sett PMU bryn hos dere, og utfra arbeidet dere viser frem er jeg absolutt klar til å la lærling Andrea lage flotte bryn på meg 🙂 Mine bryn er nok dessverre litt ihjel-nappet, begynte tidlig på ungdomsskolen. Har aldri fått formen på de helt til, og de vokser ulikt – det ene brynet har også et punkt hvor det ikke vokser hår. Hovedproblemet mitt er likevel at hårene vokser så lange, og står litt ut fra huden, slik at de i tillegg til å være ulike i fasong også er uregjerlige. Når jeg har tid farger jeg de med brynsfarge og kost, men i en travel hverdag som småbarnsmor blir det ofte ikke til det. Har ikke mulighet til å prioritere meg selv med en slik behandling mtp det økonomiske, men skulle veldig gjerne hatt pene bryn som rammer inn ansiktet til vi skal i bryllup i august… Krysser fingrene og håper jeg er heldig! 🙂

    44. Har likt og delt innlegget😊
      Har et stort ønske om å vinne bryn av dere, da jeg ikke klarer å være fornøyd med mine egne. Har veldig lyse og forskjellige nappede bryn, som jeg må tegne på hver dag. Jeg har i tillegg fet hud, som gjør at brynene ofte blir “klusjet” ut i løpet av dagen og må stelles med. Jeg vil også gjerne oppleve det å kunne gå utenfor huset uten full sminke og må tenke hele tiden på hvordan brynene holder seg gjennom dagen. Jeg klarer ikke synet av meg selv uten påtegnede bryn, så det hender i perioder at jeg ikke går utenfor huset da jeg rett og slett ikke har energi til å stå foran speilet å sminke meg. Det hadde vært veldig fint å vinne bryn av dere, og hadde gjort både hverdagen og selvtilliten mye bedre.💕🌸

    45. Ønsker meg veldig tatoverte bryn ! Jeg mister brynhår når jeg ligger å sover……på magen…..med nesa i madrassen…… Jeg har få, lange og stive øyebrynshår ! Mister jeg ètt, er det åpenrom tvert ! Noen hår er helt lyse, og noen er mørke……Jeg jobber både inne og ute i all slags vær. Så sminke sitter ikke særlig godt! X-fingrene for at jeg vinner 🙂 🙂 🙂

    46. Det hadde vært gøy å vinne da mine bryn er det ikke mye igjen av 😀 Nå etter en lang ferie i Bulgaria er de helt lyse og jeg må tegne de hver dag.
      Tvi tvi måtte den beste vinne 😀

    47. Hvis Andrea ønsker å bryne seg på en utfordring så er jeg riktig kandidat 😉 Jeg har lite form, og ingen frisyre. Jeg er lys, så brynene mine er også lys i luggen, derfor har det alltid vært vanskelig både å nappe og tegne slik at de blir rette og fine. Ønsker meg veldig 😀

    48. Dette har jeg såååå lyst til å vinne☺ Jeg har bryn som jeg aldri får til. Og nå er jeg 51 år, så det er nesten litt flaut at jeg enda ikke har lært hvordan jeg skal få de fine😕 Så jeg ville virkelig blitt superglad og helt sikkert blitt superfin☺☺

    49. Hei 😀
      Jeg hiver meg på,atter en gang!lever i håpet 😃 min gamle pmu er så godt som borte… Og jeg er igjen avhengig av å tegne. Jeg skulle så gjerne ha bestilt time hos dere,men akkurat nå tilsier ikke min lommebok det samme.
      Håper vi sees i august 😉
      God sommer ☀️

    50. Hei Sol. Jeg har hørt masse om permanente bryn fra din salong, men jeg har enda ikke fått gjort det. Dette hadde vært en stor mulighet for meg, og ikke minst opptur. Det siste halvannet året, så har jeg gått inn og ut av sykehuset. Der har jeg blitt operert, men har fortsatt mye vondt i magen, noe som fører til lengre innleggelser på Ullevål. På sykehuset så føler man seg ikke veldig fin, og bryn har så mye mer å si enn hva en tror. Om brynene er fine så vil jeg føle meg veldig vakker der jeg ligger. Dette hadde vært en stor opptur for meg, og ikke minst glede. Flere av vennene mine har gjort det hos deg, og håper virkelig jeg vinner så jeg får sjansen til å føle meg fin, selvom jeg har en vanskelig livsstituasjon med tanke på mye inn og ut av sykehuset. Mange klemmer fra meg 🙂

    51. Jeg har nesten ikke hår, ingen farge og langt ifra form på mine bryn ! Ville vært en drøm å vunnet ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg