Hvem fortjener pmu/permanent-makeup?

Jeg har trent vårt nye tilskudd Andrea i pmu i flere uker, etter jobb. Det har vært lange og travle dager for meg, men når jeg ser resultater som har blitt til, er det verdt arbeidsdager på 13 timer. Jeg legger mye energi/tid for å nå mine mål og ikke minst er jeg nøye med at kvaliteten er på topp.

Arbeidsplassen er min stolthet og skal også være det for de som jobber hos meg. Andrea har fått en fin start og første uka av august går med på siste finpuss.

Jeg har lyst å gi en som virkelig fortjener det, en naturlig eyeliner i øvre vippekant og Andrea er den som skal få æren av å legge den.

Du trenger kun like, dele og skrive en kommentar under innlegget. Vinneren blir kontaktet første uken i august.

Vi starter opp med nye kurser etter ferie og modeller blir kontaktet når tiden nermer seg. Vi opplever en stor etterspørsel av våre kurser og gleder oss over at pmu er en behandling mange ønsker seg.

Som elev/kunde av SOL PMU kan vi tilby deg kurser og utstyr av høy kvalitet. I tillegg samarbeider jeg med de beste i bransjen over store deler av verden. Disse vil bli invitert til Norge og SOL PMU for å dele sine teknikker med oss og dere vil få sjansen til å joine våre kurser.

Ønsker du kurs kan du maile: [email protected]

Vi har allerede ventelister og planlegger spennende happeninger hos oss.

Gled dere sier jeg bare 🙂

6 kommentarer
    1. Mammaen min fortjener det virkelig! Etter å ha fått artrose og gjennomgått flere operasjoner i hendene er det ikke lett å sminke seg – så dette hadde vært perfekt!

    2. Jeg fortjener dette for å ta vare på meg selv 🙂 etter slitsomme år med renovering, skolegang og 😀

    3. Prøver igjenn jeg ☺ ny konkurranse og ny mulighet 😊 så krysser fingrene å håper jeg vinner denne gangen 💜 ikke så lett å fikse og styre med sine egne når man må ta seg av lille jenta si på 1 år. Hun skal så mye. Så føler meg ikke helt jentete når vi skal ut så ja krysser fingrene jeg 🍀

    4. Andrea, jeg beundrer din evne til å jobbe hardt og målrettet! Det har vært så gøy å se på utviklingen din, og det gleder meg å se at det du driver med gleder deg!!! ❤️ Jeg er såå glad i deg, vennen!!

    5. Hei! Håper dere har en riktig god sommer! Innlegget er likt og delt og jeg håper virkelig at jeg får sjansen til å få permanent makeup! 😁 aldri gjort det før, men sett lenge på det, for det er noe jeg virkelig ønsker! Klem fra Camilla.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg