Leppepmu, min spesialitet!

Jeg synes pigmenteringer av lepper er utfordrende, men interessant. Mange har lepper de ønsker skal få et jevnere resultat og da må flere behandlinger til. Jeg vil si vi er på god vei til å bli mere annerkjente i en bransje med stort fokus på skjønnhet. Pmu/tattoo har i mange år hatt et dårlig rykte, men det er som i alle andre bransjer, viktig med oppdateringer for å holde et proffesjonelt og høyt nivå på arbeidene som leveres.

Denne kunden hadde fått ujevne lepper etter for mye juviderm over tid.

Siste refill på plass i dag og vi er rimelig fornøyde begge to.

Leppene har vært en stor utfordring, men ser jeg potensialet i dem, er det meg en glede å ta fatt på arbeidet.

Nå er det slik at vi som alle andre som jobber med levende vev, ikke kan garantere resultatet på våre kunder. Det jeg derimot kan love, er at jeg alltid gjør mitt beste.

Form og farge. Man må ha blikk for det esthetiske når man har valgt et yrke som mitt. Mye kan læres og jeg holder kurser i faget.

Ønsker du kurs hos oss kan du maile Andreas på: [email protected] Vi holder alt fra grunnkurs til vg.kurser i på flere nivå.

Ønsker du være leppemodell på våre kurser? Lik og del. Skriv gjerne hvorfor du ønsker være leppemodell hos oss i kommentarfeltet under.

24 kommentarer
    1. Ja takk! Har allerede vært modell to ganger, å det ville jeg fordi jeg rett og slett ikke hadde noen leppekant mer..leppa og huden rundt gikk i ett,å overleppa var så smal. men nå har jeg en pen kontur og ett fyldigere, flottere smil Trenger refill nå da 🙂

    2. vil veldig gjerne være modell. I motsetning til mange andre så hater jeg den naturlige røde fargen på leppene mine og vil heller ha en lysere farge.

    3. Hadde vært en drøm, alltid hatt ett kompleks med leppene mine ettersom hele munnen min er generelt liten. Kommentarer på det i løpet av årene har ikke vært til stor hjelp heller. Er mitt aller største kompleks, tørr ikke bruke hva jeg vil av sminke da det kan sette mye fokus på leppene, og da kommer kommentarene 🙁

    4. Skulle gjerne ønsker å få naturlig litt størrelse på leppene, uten å fylle i restylane:-) Har fyldigere lepper med lipliner på, men den går så fort av og bruker mye tid for en mamma med ei på 4 måneder. Hadde likt å vært en litt freshere mamma:-D

    5. jeg har lenge fulgt med på dere og dere er så flinke! Leppene mine er litt skjeve og har alltid hatt lyst til å prøve pmu. Da å være modell hadde vært døds gøy å se hvordan det funker

    6. Jeg ønsker å være leppe modell på et av dine kurs, fordi jeg eeeeelsker bildene du legger ut og har forelsket meg i tanken på å få permanent leppe makeup 🙂 Jeg bor på Sørlandet, men reiser opp hvis jeg får lov å være modell

    7. Ønsker veldig og være modell for lepper fordi mine er naturlig skjeve,spesielt på den ene siden. Jeg tror etter å ha fulgt dere en stund at dette er løsningen for meg! Krysser fingrene hver gang dere har modell utlysning 😀

    8. jeg vil gjerne være leppemodell. Var i en bilulykke da jeg var yngre og etter det er leppene blitt litt skjeve. Ser det ikke uten leppestift, men jeg ser det veldig godt når jeg har det på.

    9. Hei!
      Jeg vil gjerne være leppemodell! Har en ganske liten munn og lite farge på leppene mine fra naturens side. Hadde vært spennende å se hva dere kan få til for å få litt mer fylde og frisk/naturlig farge 🙂

    10. Det ser jo fint ut, men er det ikke litt rart å vise med leppestift på. Da kan man jo ikke se hvordan lineren egentlig er. Har du duset den ut så fargen sklir inn mot leppene eller blir det en hard strek? Om du har samme farge på lineren som denne leppestiften så er det en ganske annerledes farge en leppene har til vanelig. Har du bilder uten leppestift? Jeg skulle egentlig være modell for lepper, men så trakk jeg meg når jeg hørte de ikke duset ut og det ville bli en hard strek. Jeg tok bare eyeliner.Men har alltid ønsket mer markerte lepper.

    11. hei. Det er bare et så fint resultat! Vil veldig gjerne være modell for dere. Bra reklame for dere Hehe…. Er skeptisk til slikt men dette så veldig profesjonelt ut utført og bra jobb. Så ja kunne tenkt å sittet modell for dere 😊😍

    12. Etter å ha fått fikset bryna hos dere har jeg blitt svært overrasket over hvor bra det har blitt og hvor flinke dere er! Jeg har lenge ønsket å fikse mine smale lepper uten sprøyte inn diverse…jeg håper derfor på å få være leppemodell for dere! Mvh Tonje.

    13. Hei!:-)
      Jeg ville gjerne vært leppemodell på etcav kursene dine! Leppene du lager ser helt fantastiske ut, hadde vært en drøm å hatt slike selv! Pleier å ta juvederm 1 gang i året og har gjort dette i 4 år nå. Vil gjerne ha litt ekstra fylde på leppene mine, og dessuten er overleppa bittelitt skeiv, noe jeg tror hadde blitt usynlig om man triksa litt med pmu lepper x)
      Ha en fin sommer! Mvh Hanne Minothi

    14. jeg ønsker å være modell fordi du er den aller beste! PMU er flott og naturlig, og kunne jeg hatt nydelige lepper hver dag så skulle jeg gjerne hatt det!! 💋

    15. Jeg bruker nesten ikke sminke, men dette er noe jeg virkelig ønsker meg, syntes det er så utrolig fint! Håper jeg kan være en heldig “vinner”! Vært med i hver leppe og eyeliner konk du har hatt! Og kommer ikke til å gi opp håpet 🙂

    16. Heisann!
      Jeg skal ikke lage en lang forklaring på hvorfor jeg fortjener dette, utenom at jeg ønsker å forme og få fram de riktige linjene. Vet hvor dyktig du er og er super interessert i å korrigere leppene litt og ikke mist få fram en litt tydeligere farge på leppene 😊 Krysser fingrene for at det er min tur denne gangen. 😉

    17. Jeg sliter med ujevn pigmentering i leppene. Jeg kan ikke gå med leppestift, for det ser ut som jeg har bommet, eller har munnsår … fargen på leppen flyter på en måte ut i hudtonen. Jeg likte veldig godt resultatet vist i innlegget. Hva koster en slik behandling, og følger leppeforstørrelse med ? 😛 Jeg har stor underleppe, men overleppen har krympet litt over årene, samt når jeg var røyker.

    18. Ønsker veldig å være modell 🙂 bruker generelt lite sminke og dette er noe jeg ønsker meg veldig

    19. Har vært brynmodell tidligere, er veldig fornøyd m arbeidet. Prøvde å tatovere leppene for noen år siden, men fargen festet seg ikke. Kunne tenkt meg at du prøvde for å se om fargen festet seg da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg